för ordningens skull kanske jag skulle förtydliga mig lite; jag bygger ju inte för jämnan när jag är ledig. Jag latar mig en hel del också...
Som fredagskvällar tex; att sitta ute på berget på landet och blicka ut över sjön och de Sörmländska ekbackarna, sippandes på ett gott glas vin eller ale, lyssna på Sstorlomen (eller snart näktergalen)
Att ta en riktigt tidig morgonpromenad med hunden över daggvåta sommarängar
Att glida upp på en barstol på en diner i NYC för en riktigt amerikansk frukost med extra allt
Att vara först ut i lössnön en solig och gnistrande vintermorgon i Alperna
Att ligga och läsa en god bok av Kalifatides i skuggan av ett olivträd på Pelopponessos
Att mala en näve riktigt goda kaffebönor och sedan brygga sig ett gott morgonkaffe, ackompanierat av en nybakad croissant
Att susa fram i 250kmh i en uppförsbacke norr om Munchen en tidig morgon när luften är syremättad och autobahn är tom på andra trafikanter
Att (som jag gör nu) sitta och slösurfa framför datorn efter några hektiska jobbdygn
Finns så mycket som gör livet extra värt att leva. Och just nu kom jag just på att jag inom några veckor kommer att få ett barnbarn. Han ska visst heta Noah och jag har redan börjat kolla på såväl digitaltrummor som feta analogsynthar med små tangenter och 1/2-formatsgitarrer[8D]
Livet är underbart
-------------------------------------------------

The beat goes on and I´m so wrong