|
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 3 posts ] |
|
| Author |
Message |
|
iggypop
|
 Fender Jaguar CIJ
Fender Jaguar, Crafted in Japan 1993-94 i fint skick. Lättspelad och välljudande, mycket bättre än t ex de nyare modellerna från Mexico. Inklusive svajarm och softcase. Pris 5.700:-
Fender Blender Reissue, pris 800:- Några rattar är lite tröga, men inget fel på pedalen i övrigt. Kan bytas mot MXR Carbon Copy.
Fender förstärkarrattar (såna med set-screw som passar bl a Fender Twin- & Deluxe Reverb, nästan som de rattar som sitter på gitarrerna Telecaster Custom & Deluxe, förutom att det inte står någon text på dem) nya/oanvända i förpackning. 150:-
Fender mikrofonkåpa till bl a Precision '51, nästan ny, pris 80:-
Gitarrerna finns i Stockholm och skickas inte. Skambud undanbedes. Helst inget prutande heller... Fler bilder kan mailas.
Byten tänkbara, t ex Gibson SG Standard, Fender Telecaster Thinline/Telecaster Deluxe, Fender Stratocaster 1969 Reissue eller Stratocaster 70's maple neck, Roland Juno-106, Roland RS-09, Roland RS-505, och Moogerfooger Delay.
|
| 06 Feb 2011, 22:35 |
|
 |
|
rocky67
Joined: 08 Apr 2007, 15:40 Posts: 1234 Location: Uppsala SWISH
|
Jag tar gärna mikrofonkåpan, om det är en sådan här:  ...and don't forget to BOOGIE!
|
| 06 Feb 2011, 22:44 |
|
 |
|
iggypop
|
rocky67 wrote: Jag tar gärna mikrofonkåpan, om det är en sådan här:  ...and don't forget to BOOGIE! Det du visar tror jag bestämt är en stallkåpa. Jag har mikrofonkåpan. En ganska så rak stål-greja. Men den ser inte ut som din bild.
|
| 06 Feb 2011, 23:48 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 3 posts ] |
|