| Author |
Message |
|
FenderBender
Joined: 15 Apr 2008, 11:31 Posts: 10329 Location: Själevad SWISH
|
 Yes!
MoDo på slutspelsplats efter 4-0 hemma mot Frölunda. [8D] Det ser ut som om jag inte behöver heja på Skellefteå AIK eller (Gud förbjude!) Luleå det här slutspelet! [:D] [;)][;)][;)]  <font size="2">/Janne i Själevad – suffering serverely from honkieritis...</font id="size2">
|
| 20 Jan 2011, 23:25 |
|
 |
|
Joshunznera
Joined: 03 Dec 2002, 21:30 Posts: 18992 Location: Södra sthlm SWISH
|
denna förbannade sport. Om folk gav faan i att glo på sånt och istället ge sig ut och röra på sig så skulle våldet minska, idrottsskadorna minska, dopingen minska, huliganismen minska och TV och radio skulle kunna hållas rena från denna skit att titta på andra som sportar, ja jisses.... [}:)][;)] -------------------------------------------------  The beat goes on and I´m so wrong
|
| 20 Jan 2011, 23:43 |
|
 |
|
christian-h
|
Joshunznera wrote: denna förbannade sport. Om folk gav faan i att glo på sånt och istället ge sig ut och röra på sig så skulle våldet minska, idrottsskadorna minska, dopingen minska, huliganismen minska och TV och radio skulle kunna hållas rena från denna skit att titta på andra som sportar, ja jisses.... [}:)][;)] -------------------------------------------------  The beat goes on and I´m so wrong -1.[xx(][V] Med vänliga hälsningar av mig, Christian Henning.
|
| 20 Jan 2011, 23:48 |
|
 |
|
Bilton
Joined: 12 Aug 2002, 11:26 Posts: 4579 Location: Västra Mälardalen
|
Återigen propagerar jag för att vi musikutövare skall ha samma mediautrymme som idrottsutövandet har!
Då skulle vi ha en hel del riktigt intressant att titta på, på bästa sändningstid!
/Bilton "Skjut inte upp till i morgon det du kan ge fan i redan i dag."
bilton[snabela]telia.com
|
| 21 Jan 2011, 07:19 |
|
 |
|
FenderBender
|
Bilton wrote: Återigen propagerar jag för att vi musikutövare skall ha samma mediautrymme som idrottsutövandet har!
Då skulle vi ha en hel del riktigt intressant att titta på, på bästa sändningstid!
bilton[snabela]telia.com
Där håller jag med dig fullständigt! Men om man bor i en stad där hockey snarare är "religion" än idrott, då drar det nog mer åt kulturhållet i alla fall. [;)][:I]  <font size="2">/Janne i Själevad – suffering serverely from honkieritis...</font id="size2">
|
| 21 Jan 2011, 09:58 |
|
 |
|
HRJ
|
FenderBender wrote: MoDo på slutspelsplats efter 4-0 hemma mot Frölunda. [8D] Det ser ut som om jag inte behöver heja på Skellefteå AIK eller (Gud förbjude!) Luleå det här slutspelet! [:D] [;)][;)][;)]  <font size="2">/Janne i Själevad – suffering serverely from honkieritis...</font id="size2"> Varför hålla på andra lag om ditt inte går till slutspel? Och ja, mer musik i TV!
|
| 21 Jan 2011, 10:09 |
|
 |
|
FenderBender
|
HRJ wrote: FenderBender wrote: MoDo på slutspelsplats efter 4-0 hemma mot Frölunda. [8D] Det ser ut som om jag inte behöver heja på Skellefteå AIK eller (Gud förbjude!) Luleå det här slutspelet! [:D] [;)][;)][;)]  <font size="2">/Janne i Själevad – suffering serverely from honkieritis...</font id="size2"> Varför hålla på andra lag om ditt inte går till slutspel? Och ja, mer musik i TV! För husfriden. [:I] Jag är MoDoit i hjärtat, men farsan är från Skellefteå och min fru är norrbottning. [;)]  <font size="2">/Janne i Själevad – suffering serverely from honkieritis...</font id="size2">
|
| 21 Jan 2011, 10:13 |
|
 |
|
linusberg
|
Har inget att göra vart man kommer ifrån vilket lag man håller på, jag är något så udda som modoit från sundsvall, men om modo inte går vidare så räkna med att det är ett norrlandslag som har mina sympatier i slutspelet, vilket spelar mindre roll, eller när jag tänker på det.. Alla lag som inte är HV har mina sympatier i ovan nämnda situation. =)
/Peder
Signature deleted due to offensive remarks
|
| 21 Jan 2011, 11:01 |
|
 |
|
FenderBender
|
linusberg wrote: Har inget att göra vart man kommer ifrån vilket lag man håller på, jag är något så udda som modoit från sundsvall, men om modo inte går vidare så räkna med att det är ett norrlandslag som har mina sympatier i slutspelet, vilket spelar mindre roll, eller när jag tänker på det.. Alla lag som inte är HV har mina sympatier i ovan nämnda situation. =)
/Peder
Det är väl inget konstigt med en sundsvallare som håller på MoDO? Det bästa med Timrå är väl Lennart "Lill-Strimma" Svedberg - och han körde ihjäl sig för 40 år sedan! [;)] Skämt åsido, jag följer hjärtat. Och om MoDo inte går till slutspel, känns det ok att ha alternativ som förlänger säsongen. [^]  <font size="2">/Janne i Själevad – suffering serverely from honkieritis...</font id="size2">
|
| 21 Jan 2011, 11:35 |
|
 |
|
Renegade
Joined: 19 Jun 2005, 09:35 Posts: 5459 Location: Uppsala-la-la-la
|
linusberg wrote: Har inget att göra vart man kommer ifrån vilket lag man håller på, jag är något så udda som modoit från sundsvall, men om modo inte går vidare så räkna med att det är ett norrlandslag som har mina sympatier i slutspelet, vilket spelar mindre roll, eller när jag tänker på det.. <font color="red">Alla lag som inte är HV har mina sympatier i ovan nämnda situation. =)</font id="red"> /Peder
Eller som en kompis uttryckte det för några år sedan: Jag hejar på alla lag som möter Mora.[:)] Intressant om man hade fler musikkanaler på TV (jfr Sport): MTV Blues, MTV Hiphop, MTV Rock, MTV Reggae... Det kommer nog.[:)] /R Edit: Det räcker med en signatur.[:)]  "Art is the last thing I'm worried about when I'm writing a song. As far as I'm concerned, art is just short for 'Arthur'." - Keith Richards
|
| 21 Jan 2011, 12:45 |
|
 |
|
PGW
|
Joshunznera wrote: denna förbannade sport. Om folk gav faan i att glo på sånt och istället ge sig ut och röra på sig så skulle våldet minska, idrottsskadorna minska, dopingen minska, huliganismen minska och TV och radio skulle kunna hållas rena från denna skit
att titta på andra som sportar, ja jisses....
+1!!! Att folk sportar själva kan jag förstå, men att käka chips, dricka öl & ligga i soffan medan man ser andra sporta går över mitt förstånd......[xx(] Dessutom förutsätts att alla är intresserade av eländet. Bilton wrote: Återigen propagerar jag för att vi musikutövare skall ha samma mediautrymme som idrottsutövandet har!
Hear, hear!!!![:)] En liten dröm jag har är att SVT tar gamla "Rocklagret" från SR och gör en ny TV-version av det - Jerka & Stefan Wermelin var det väl? [url="http://roaddust.zoka.cc/index.html"]High Octane Rock´n´roll[/url] You shouldn´t call the doctor if you can´t afford the bills!" - Wilko Johnson
|
| 21 Jan 2011, 16:12 |
|
 |
|
gibsonmatte
|
Bilton wrote: Återigen propagerar jag för att vi musikutövare skall ha samma mediautrymme som idrottsutövandet har!
bilton[snabela]telia.com
Vore ju såklart extremt trevligt om än inte så troligt... "Don't cry tomato baby"
|
| 21 Jan 2011, 16:31 |
|
|