Joined: 03 Dec 2002, 21:30 Posts: 18992 Location: Södra sthlm SWISH
Maila gärna bilder på dingsen. Om de inte är alltför jävliga så köper jag din fula gura[;)] Kan ev. ordna transport också, jag har svågern i Kalmar (det är väl där du bor typ?)
EDIT: och nu har du fått att mail i ärendet också. Köpsignalerna är starka[;)] -----------------
The beat goes on and I´m so wrong
10 Jun 2010, 06:00
gäddhuvud
granis wrote:
Kort och gott en bra gitarr men också en riktigt dubbelfulful modell.
Förstår inte granis alls här. Den är ju såååå cool, med sitt raggarflakeplektrumskydd som täcker hela framsidan. Jag knep den blå som Azumi hade ute här tidigare, och är väldigt nöjd med hals och vikt och akustiskt ljud. En riktigt showgitarr [:)] att fronta med. Har dragit i en hotrails vid stallet och en stackad sc vid halsen, och nu är den dubbelcoolcoolbrabra [8D][:)] . (orginalmickarna helt OK, men med en dragning åt jazzhållet som inte passade vår musik)
10 Jun 2010, 17:53
gäddhuvud
Granis. Du lever i ett annat estetiskt universum än jag. Det är OK [:)].
10 Jun 2010, 19:06
Joshunznera
granis, no worries. Foto när du har tid, jag ska säkert ha den hur som helst. Maila med ett kontonummer så pröjsar jag när jag har sett bilderna
-----------------
The beat goes on and I´m so wrong
10 Jun 2010, 20:01
Joshunznera
Har mailat dig granis, vet inte om det gick fram
maila mig gärna annars på joshunz....@telia.com så vi kan byta lite telefonnummer/kontonummer och dra affären i hamn
Users browsing this forum: No registered users and 34 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum