Kommer ut från systembolaget med en flaska whisky i påsen. Går och pratar med frugan när jag snubblar till. Faller som en fura framlänges, påsen med virren går i bitar och dessvärre hamnar vänster handflata i glasskrosset. Jag står mest och tittar på den trasiga flaskan när frugan ser att det blöder ymnigt.
Bara att slänga sig i bilen upp till akuten, så nu sitter man med ett par stygn i handflatan[xx(]
Det positiva är att medans jag väntade på akuten drog frugan till systembolaget och fick en ny flaska [:)]
Har gig om 4 veckor och ska hålla mig lugn i 2 veckor så det bör ju funka iaf.
Hade tur för alla nerver klarade sig sa dom.
Men fy fan va klantigt[:I]
En eloge till alla vänliga själar som kom fram å erbjöd sig skjuts, hämtade papper för blodet etc.[:)]
PS. <font color="blue"><b>Kan man ta en whisky även om man käkar penicillin</b></font id="blue">[:I]
http://www.nobodies.sehttp://ebu.alturl.com/