View unanswered posts | View active topics It is currently 23 Jun 2026, 00:17



Reply to topic  [ 2 posts ] 
Talinspelning i Stockholm? 
Author Message

Joined: 02 Oct 2009, 00:43
Posts: 57
Location:
Post Talinspelning i Stockholm?
Hej - söker en liten, anspråkslös lokal - mindre rum - att då o då kunna hyra i Stockholmstrakten. Ska spela in tal och har med mig all nödvändig utrustning. Någon som kan tipsa om något ställe?

Mvh/Lasse


05 Mar 2010, 01:19
Profile ICQ YIM WWW
User avatar

Joined: 07 Mar 2004, 12:58
Posts: 1948
Location: Stockholm
Post 
Läste först helt fel här - såg det som om du hade en spelning i Tallin - i Stockholm...[:o)]

Nej, jag kan inte hjälpa dig men vore kanske lösningen att helt enkelt ta in på ett litet lugnt hotell de gånger du har behov?

<font size="1"> "Hellre äter jag själv, än ser mina barn svälta."</font id="size1">
[url="http://www.myspace.com/sirrealistic1"]Image[/url]
sir.realistic(snabel)hotmail.com


05 Mar 2010, 10:50
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 2 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 17 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.