| Author |
Message |
|
Joshunznera
Joined: 03 Dec 2002, 21:30 Posts: 18992 Location: Södra sthlm SWISH
|
 Grattis Ersmarker!
klockan är ännu inte riktigt slagen men jag håller på att säcka ihop inför natten så jag får tjuvstarta lite. Fördelen med detta är ju att man blir först ut att gratulera[:)] Grattis David, på 30årsdagen. Du inträder nu i den yngre medelåldern, vilket du kommer att finna blir en ny trevlig period i ditt liv. Hoppas att du får en trevlig födelsedag så länge! -----------------  The beat goes on and I´m so wrong
|
| 20 Feb 2010, 00:58 |
|
 |
|
Bulan
Joined: 27 Dec 2007, 16:52 Posts: 1170 Location: Sthlm
|
Ersmarker får bra ljud på partyt iallafall, han hyrde min Turbosoundrigg.
Men hur tänker man när man kommer 5st i en liten bil och tror att man ska få plats med 2 st 2x15" basar+2 toppar,sladdar och dansbandspinnar..?[:D]
Nåja,det gick ju till slut efter avskruvande av hjulen (inte bilens!) och lite krångel.
Hoppas det blir mindre trångt på festen![:0]
|
| 20 Feb 2010, 01:12 |
|
 |
|
arbetarpojken
Joined: 12 Aug 2004, 07:39 Posts: 1365 Location:
|
Oj!! Gratz då. Då blir det kris o sen inse att man måste ha en bra Telecaster?  ))
|
| 20 Feb 2010, 06:40 |
|
 |
|
Bilton
Joined: 12 Aug 2002, 11:26 Posts: 4579 Location: Västra Mälardalen
|
Telecaster fyller man väl först vid 40?
Det är vid 30 de märkliga hårdrocksgitarrerna med spetsiga horn blir passé, och stratan eller halvacken blir lämpliga attribut.
Man borde kunna göra en gitarrskala likande alla jäkla grundämnen och annat man firar bröllopsdagar efter. Typ "Telecasterbröllop. Plectrum vid ett år, floyd vid 5, Strata vid 20 osv....[:)]
Hur som helst: Grattis!
/Bilton "Skjut inte upp till i morgon det du kan ge fan i redan i dag."
bilton[snabela]telia.com
|
| 20 Feb 2010, 08:35 |
|
 |
|
FenderBender
Joined: 15 Apr 2008, 11:31 Posts: 10329 Location: Själevad SWISH
|
Grattis! [:)] 30 känns jäkligt avlägset... <hr noshade size="1">  <font size="6"><b>Monkey<font color="red">Business</font id="red"></font id="size6"></b><font size="2"> Learning to play with a big amplifier is like trying to control an elephant (-Ritchard Hugh Blackmore)</font id="size2">
|
| 20 Feb 2010, 11:37 |
|
 |
|
Bilton
Joined: 12 Aug 2002, 11:26 Posts: 4579 Location: Västra Mälardalen
|
FenderBender wrote: Grattis! [:)] 30 känns jäkligt avlägset... <hr noshade size="1">  <font size="6"><b>Monkey<font color="red">Business</font id="red"></font id="size6"></b><font size="2"> Learning to play with a big amplifier is like trying to control an elephant (-Ritchard Hugh Blackmore)</font id="size2"> Och inte kommer det närmare heller! [:D] /Bilton "Skjut inte upp till i morgon det du kan ge fan i redan i dag." bilton[snabela]telia.com
|
| 20 Feb 2010, 13:56 |
|
 |
|
VIP
Joined: 09 Dec 2007, 22:52 Posts: 3454 Location: Sthlms Län
|
Grattis [:)]  -----VIP----- vip(snabel-a) etanet.se
|
| 20 Feb 2010, 14:16 |
|
 |
|
baberg
Joined: 05 Jun 2005, 11:18 Posts: 1501 Location: Knivsta
|
GRATTIS! [:)]
|
| 20 Feb 2010, 15:11 |
|
 |
|
ChronicTown
Joined: 31 Oct 2004, 23:23 Posts: 4429 Location:
|
Man tackar!
Det var dock igår jag fyllde, så Josh var nog den allra sista gratulanten på själva födelsedagen... [:D]
Ikväll är det fest dock, och bandet som lirar kommer som sagt ha bra ljud. Jag ska som sagt se till att göra ett gästinhopp på en låt eller två... [8D]
/D
|
| 20 Feb 2010, 16:05 |
|
 |
|
HRJ
Joined: 02 Sep 2008, 08:58 Posts: 1122 Location: Stockholm
|
Grattis i efterskott då!
Passar på att inflika att jag är riktigt nöjd med LP Junioren. Otroligt rolig gitarr sett till pengarna!
|
| 20 Feb 2010, 17:12 |
|
 |
|
JanZZon
Joined: 05 Jan 2008, 17:24 Posts: 140
|
Ja, men grattis och skål då Ersmarker.
You let up you loose!!
|
| 20 Feb 2010, 17:44 |
|
 |
|
Racing
Joined: 07 Sep 2008, 11:14 Posts: 7492 Location: Götelaborg
|
Ja,grattis i efterskott. jesper@gofastparts.se
|
| 20 Feb 2010, 18:43 |
|
 |
|
ralvejd
Joined: 15 Jan 2008, 22:13 Posts: 1860 Location: skaraborg
|
grattis, ta väl vara på dina sista 5år som ungdom, sedan går det rast utför [;)] <b>/ralvejd</b> <i>Generalist, kan inget om allt"] http://www.ralvejd.se/
|
| 20 Feb 2010, 18:45 |
|
 |
|
bjoel
Joined: 11 Aug 2002, 23:12 Posts: 8908 Location: Linköping
|
Grattis!
------------- The church is near, but the road is icy. The pub is far, but we walk carefully.
|
| 20 Feb 2010, 18:50 |
|
 |
|
Spider-Man
Joined: 01 Mar 2003, 15:54 Posts: 8432 Location: Stockholm
|
Grattis i efterskott! 
|
| 22 Feb 2010, 20:59 |
|
 |
|
Oakman
Joined: 22 Jul 2002, 01:55 Posts: 1448 Location: Lund
|
Grattis i efterskott[;)] 
|
| 24 Feb 2010, 06:13 |
|
|