View unanswered posts | View active topics It is currently 23 Jun 2026, 00:17



Reply to topic  [ 16 posts ] 
Grattis Ersmarker! 
Author Message
User avatar

Joined: 03 Dec 2002, 21:30
Posts: 18992
Location: Södra sthlm SWISH
Post Grattis Ersmarker!
klockan är ännu inte riktigt slagen men jag håller på att säcka ihop inför natten så jag får tjuvstarta lite. Fördelen med detta är ju att man blir först ut att gratulera[:)]

Grattis David, på 30årsdagen. Du inträder nu i den yngre medelåldern, vilket du kommer att finna blir en ny trevlig period i ditt liv. Hoppas att du får en trevlig födelsedag så länge!

-----------------


ImageThe beat goes on and I´m so wrong


20 Feb 2010, 00:58
Profile WWW
User avatar

Joined: 27 Dec 2007, 16:52
Posts: 1170
Location: Sthlm
Post 
Ersmarker får bra ljud på partyt iallafall, han hyrde min Turbosoundrigg.

Men hur tänker man när man kommer 5st i en liten bil och tror att man ska få plats med 2 st 2x15" basar+2 toppar,sladdar och dansbandspinnar..?[:D]

Nåja,det gick ju till slut efter avskruvande av hjulen (inte bilens!) och lite krångel.

Hoppas det blir mindre trångt på festen![:0]


20 Feb 2010, 01:12
Profile WWW

Joined: 12 Aug 2004, 07:39
Posts: 1365
Location:
Post 
Oj!!
Gratz då.
Då blir det kris o sen inse att man måste ha en bra Telecaster? :)))


20 Feb 2010, 06:40
Profile ICQ WWW
User avatar

Joined: 12 Aug 2002, 11:26
Posts: 4579
Location: Västra Mälardalen
Post 
Telecaster fyller man väl först vid 40?

Det är vid 30 de märkliga hårdrocksgitarrerna med spetsiga horn blir passé, och stratan eller halvacken blir lämpliga attribut.

Man borde kunna göra en gitarrskala likande alla jäkla grundämnen och annat man firar bröllopsdagar efter. Typ "Telecasterbröllop. Plectrum vid ett år, floyd vid 5, Strata vid 20 osv....[:)]

Hur som helst: Grattis!


/Bilton
"Skjut inte upp till i morgon det du kan ge fan i redan i dag."

bilton[snabela]telia.com


20 Feb 2010, 08:35
Profile
User avatar

Joined: 15 Apr 2008, 11:31
Posts: 10329
Location: Själevad SWISH
Post 
Grattis! [:)] 30 känns jäkligt avlägset...

<hr noshade size="1">Image<font size="6"><b>Monkey<font color="red">Business</font id="red"></font id="size6"></b><font size="2">
Learning to play with a big amplifier is like trying to control an elephant (-Ritchard Hugh Blackmore)</font id="size2">


20 Feb 2010, 11:37
Profile ICQ WWW
User avatar

Joined: 12 Aug 2002, 11:26
Posts: 4579
Location: Västra Mälardalen
Post 
FenderBender wrote:

Grattis! [:)] 30 känns jäkligt avlägset...

<hr noshade size="1">Image<font size="6"><b>Monkey<font color="red">Business</font id="red"></font id="size6"></b><font size="2">
Learning to play with a big amplifier is like trying to control an elephant (-Ritchard Hugh Blackmore)</font id="size2">


Och inte kommer det närmare heller! [:D]

/Bilton
"Skjut inte upp till i morgon det du kan ge fan i redan i dag."

bilton[snabela]telia.com


20 Feb 2010, 13:56
Profile
User avatar

Joined: 09 Dec 2007, 22:52
Posts: 3454
Location: Sthlms Län
Post 
Grattis [:)]

Image -----VIP----- vip(snabel-a) etanet.se


20 Feb 2010, 14:16
Profile

Joined: 05 Jun 2005, 11:18
Posts: 1501
Location: Knivsta
Post 
GRATTIS! [:)]


20 Feb 2010, 15:11
Profile
User avatar

Joined: 31 Oct 2004, 23:23
Posts: 4429
Location:
Post 
Man tackar!

Det var dock igår jag fyllde, så Josh var nog den allra sista gratulanten på själva födelsedagen... [:D]

Ikväll är det fest dock, och bandet som lirar kommer som sagt ha bra ljud. Jag ska som sagt se till att göra ett gästinhopp på en låt eller två... [8D]

/D


20 Feb 2010, 16:05
Profile ICQ WWW

Joined: 02 Sep 2008, 08:58
Posts: 1122
Location: Stockholm
Post 
Grattis i efterskott då!

Passar på att inflika att jag är riktigt nöjd med LP Junioren.
Otroligt rolig gitarr sett till pengarna!


20 Feb 2010, 17:12
Profile

Joined: 05 Jan 2008, 17:24
Posts: 140
Post 
Ja, men grattis och skål då Ersmarker.

You let up you loose!!


20 Feb 2010, 17:44
Profile
User avatar

Joined: 07 Sep 2008, 11:14
Posts: 7492
Location: Götelaborg
Post 
Ja,grattis i efterskott.

jesper@gofastparts.se


20 Feb 2010, 18:43
Profile
User avatar

Joined: 15 Jan 2008, 22:13
Posts: 1860
Location: skaraborg
Post 
grattis, ta väl vara på dina sista 5år som ungdom, sedan går det rast utför [;)]

<b>/ralvejd</b>
<i>Generalist, kan inget om allt"]


http://www.ralvejd.se/


20 Feb 2010, 18:45
Profile
User avatar

Joined: 11 Aug 2002, 23:12
Posts: 8908
Location: Linköping
Post 
Grattis!


-------------
The church is near, but the road is icy. The pub is far, but we walk carefully.


20 Feb 2010, 18:50
Profile

Joined: 01 Mar 2003, 15:54
Posts: 8432
Location: Stockholm
Post 
Grattis i efterskott!

Image


22 Feb 2010, 20:59
Profile

Joined: 22 Jul 2002, 01:55
Posts: 1448
Location: Lund
Post 
Grattis i efterskott[;)]

Image


24 Feb 2010, 06:13
Profile WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 16 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 17 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.