View unanswered posts | View active topics It is currently 23 Jun 2026, 00:17



Reply to topic  [ 10 posts ] 
Dax för VM i OS-igen...... 
Author Message

Joined: 02 Sep 2007, 10:29
Posts: 3626
Location:
Post Dax för VM i OS-igen......
..... nu är TV jefeln avstängd i 2 veckor!


13 Feb 2010, 10:49
Profile ICQ WWW
User avatar

Joined: 15 Mar 2008, 18:36
Posts: 4460
Location: Örsundsbro
Post 
Ha, min med! Den har iofs varit avstängd i många år, nu...om det vore för ungarnas Bolibompa så hade vi ingen TV, så det så!

Matte

mslcases@gmail.com
takestwokultur@tele2.se


13 Feb 2010, 10:52
Profile

Joined: 02 Sep 2007, 10:29
Posts: 3626
Location:
Post 
clapton71 wrote:

Ha, min med! Den har iofs varit avstängd i många år, nu...om det vore för ungarnas Bolibompa så hade vi ingen TV, så det så!

Matte

mslcases@gmail.com
takestwokultur@tele2.se


Du är klok du!
Nyheterna och att HSB ska ha någonstans att somna innan hon går och lägger sej är väl det den används till- förutom till det ElakaBarnet


13 Feb 2010, 10:55
Profile ICQ WWW

Joined: 27 May 2008, 11:07
Posts: 1981
Location:
Post 
Inte min, jag kollar på DVD med Blasters & Thunderbirds istället![;)]

Kul att se att man inte är ensam om att vara passionerat ointresserad av idrott i tv[:)]

You´ve got your radio turned down too low - TURN IT UP !!!!


13 Feb 2010, 10:58
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 04 Dec 2008, 21:48
Posts: 947
Location: Stockholm
Post 
Känns skönt att vara en av uppenbarligen få musiker som är genuint sportintresserad. Hockeyturneringen är ju det bästa man kan se på TV under hela 2010 punkt!

-------------------------------------------------------
http://www.myspace.com/rikkeliemusic

email: m_lavrell (at) hotmail.com


13 Feb 2010, 11:17
Profile

Joined: 02 Sep 2007, 10:29
Posts: 3626
Location:
Post 
lavrell wrote:

Känns skönt att vara en av uppenbarligen få musiker som är genuint sportintresserad. Hockeyturneringen är ju det bästa man kan se på TV under hela 2010 punkt!

-------------------------------------------------------
http://www.myspace.com/rikkeliemusic

email: m_lavrell (at) hotmail.com


Har fått fel på mina ögon eller så skriver du väldigt luddigt[;)]


13 Feb 2010, 11:28
Profile ICQ WWW
User avatar

Joined: 19 Jun 2005, 09:35
Posts: 5459
Location: Uppsala-la-la-la
Post 
Ser själv sällan på TV, det är mest de övriga i familjen som tittar. OS känner jag inte att det är högt prioriterat att titta på 'live'.

Hockey är kul dock![:o)]

/R

<img src="http://i14.photobucket.com/albums/a308/torn_and_frayed/red-tonguesmaller.gif" border=0>
"Art is the last thing I'm worried about when I'm writing a song. As far as I'm concerned, art is just short for 'Arthur'." - Keith Richards


13 Feb 2010, 11:41
Profile
User avatar

Joined: 03 Dec 2002, 21:30
Posts: 18992
Location: Södra sthlm SWISH
Post 
tack tobbez, skönt att det finns fler likatänkande där ute

Hustrun och jag är lyckligt fria från allt vad sportintresse heter. Dvs inte att utöva då, näe vi åker regelbundet skidor och spelar även tennis då och då. Nej grejjen är att vi aldrig har fattat varf man ska sitta och bröla åt ngn annans framgångar i skidspåret eller hockey-rinken. Känns mest som ngn slags substitut för eget tillkortakommande[;)]

Tyvärr är det ju nerskräpat med sport i alla kanaler, såväl radio som TV. Tur att det finns P1 och webradio. Själv ägnar jag mycket tid just nu åt ombyggnad av en del av huset.

EDIT: lyssna tex på P1 kl 14.03 idag. Blir troligen ett intressant program om könsbunden musik



-----------------


ImageThe beat goes on and I´m so wrong


13 Feb 2010, 14:35
Profile WWW

Joined: 02 Sep 2007, 10:29
Posts: 3626
Location:
Post 
Quote:
[i]Originally posted by Joshunznera


EDIT: lyssna tex på P1 kl 14.03 idag. Blir troligen ett intressant program om könsbunden musik.


ImageThe beat goes on and I´m so wrong


Kommer att sitta limmad vid högtalare [:D]


13 Feb 2010, 17:10
Profile ICQ WWW
User avatar

Joined: 03 Dec 2002, 21:30
Posts: 18992
Location: Södra sthlm SWISH
Post 
Tobbe z wrote:

Quote:
[i]Originally posted by Joshunznera


EDIT: lyssna tex på P1 kl 14.03 idag. Blir troligen ett intressant program om könsbunden musik.


ImageThe beat goes on and I´m so wrong


Kommer att sitta limmad vid högtalare [:D]


[:D][:D]

-----------------


ImageThe beat goes on and I´m so wrong


13 Feb 2010, 17:47
Profile WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 10 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 17 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.