|
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 4 posts ] |
|
| Author |
Message |
|
arbetarpojken
|
 Vad vågar jag göra?
Min Black star top på 5 w kom igår,,,, Stendöd!! Vågar jag öppna och kolla säkringen o kanske pilla på rören så de sitter fast? Utan risk för elchock?
|
| 03 Jan 2009, 13:38 |
|
 |
|
linusberg
|
Ja, är den stendöd, dvs ingen pilotlampa när du drar på så är det troligen något i nätdelen som knasar, säkert säkringen och det är ingen fara att byta, kolla även att du hade rätt nätspänning vald så du inte av misstag startat upp den inställd för 110v. Om det inte är säkringen så reklamera, inte pilla och skruva då går nog garantierna åt skogen.
/Peder
Signature deleted due to offensive remarks
|
| 03 Jan 2009, 17:54 |
|
 |
|
linusberg
|
Läste om, får nog förtydliga. Nätsäkringen kan du byta själv, dvs den du når från utsidan stärken, du bör inte öppna stärken för att kolla eventuella säkringar där, då ryker nog garantier. Varthar du köpt den ifrån?
/Peder
Signature deleted due to offensive remarks
|
| 03 Jan 2009, 17:56 |
|
 |
|
d95err
|
Gör ingenting! Skicka i retur och få en fungerande stärkare istället. Dvs, förutsatt att du köpt den ny. Har du köpt begagnat ska du givetvis kontakta säljaren omedelbart.
Erik R
|
| 04 Jan 2009, 12:17 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 4 posts ] |
|