En gitarr som låter kanon men som jag tyvärr inte kommer överens med, halsen är 59' tjock,jag trivs mycket bättre med smalare, har funderat på att smalna ner den men prövar att kolla bytesmarknaden.
Köpt av Josh här, nuförtiden är den strippad på den läskiga klibbiga svarta lacken på baksidan och har ett lager Danish Oil, har ett mycket bra lagat halsbrott.
Plektrumskyddet har en spricka vid övre skruven, en stämskruv är en smula böjd.
Original Gibson hardcase, brunt med rosa pimpplysch.
Kan maila lite bättre bilder än dessa, kan inte ladda upp på photobucket ikväll.
Letar efter en BRA Japan LP (eller SG) med 60' hals, även Ibanez Artist av intresse,men även andra gitarrer, strata, resonator, kom med förslag! Kanske någon förstärkare?
Kan lägga lite pengar i mellanskillnad för rätt gitarr.
Ungefärligt bytesvärde inkl. hardcase 6000:-


Finns i Malmö