View unanswered posts | View active topics It is currently 24 Jun 2026, 15:16



Reply to topic  [ 7 posts ] 
behöver en HB! 
Author Message

Joined: 24 Jun 2008, 23:53
Posts: 375
Location: Växjö
Post behöver en HB!
skulle behöva en dimarzio stallmick till ett objekt, gärna matchande med en air norton [:)]
så vad har jag i bytesväg? jadu, jag har en vamp-2 i schysst skick med allting som hör ihop som jag inte behöver längre. kan även slänga in en gitarrsladd på köpet som rätt lång(över 5m) och en behringerpedal(distorsion modeler DM100) som är knappt använd!

mvh. Rickard

The Swedish Dream!

Edit: annars är cash av intresse! en 500-600kr jämnt och köparen står för frakten?


01 Dec 2008, 20:01
Profile

Joined: 26 Aug 2005, 21:56
Posts: 1195
Location: Kållered
Post 
musiknörd wrote:

skulle behöva en dimarzio stallmick till ett objekt, gärna matchande med en air norton [:)]
så vad har jag i bytesväg? jadu, jag har en vamp-2 i schysst skick med allting som hör ihop som jag inte behöver längre. kan även slänga in en gitarrsladd på köpet som rätt lång(över 5m) och en behringerpedal(distorsion modeler DM100) som är knappt använd!

mvh. Rickard

The Swedish Dream!

Edit: annars är cash av intresse! en 500-600kr jämnt och köparen står för frakten?

Mina Double Eagle mickar kanske?
Mvh anders


04 Dec 2008, 15:32
Profile WWW

Joined: 24 Jun 2008, 23:53
Posts: 375
Location: Växjö
Post 
d-drop wrote:

musiknörd wrote:

skulle behöva en dimarzio stallmick till ett objekt, gärna matchande med en air norton [:)]
så vad har jag i bytesväg? jadu, jag har en vamp-2 i schysst skick med allting som hör ihop som jag inte behöver längre. kan även slänga in en gitarrsladd på köpet som rätt lång(över 5m) och en behringerpedal(distorsion modeler DM100) som är knappt använd!

mvh. Rickard

The Swedish Dream!

Edit: annars är cash av intresse! en 500-600kr jämnt och köparen står för frakten?

Mina Double Eagle mickar kanske?
Mvh anders




hmm, vilken tillverkare? kan väl berätta om dem, så kan jag checka lite ljudprov osv [:)] har du haft dom i nån les paul eller?

The Swedish Dream!


04 Dec 2008, 20:42
Profile

Joined: 26 Aug 2005, 21:56
Posts: 1195
Location: Kållered
Post 
musiknörd wrote:

d-drop wrote:

musiknörd wrote:

skulle behöva en dimarzio stallmick till ett objekt, gärna matchande med en air norton [:)]
så vad har jag i bytesväg? jadu, jag har en vamp-2 i schysst skick med allting som hör ihop som jag inte behöver längre. kan även slänga in en gitarrsladd på köpet som rätt lång(över 5m) och en behringerpedal(distorsion modeler DM100) som är knappt använd!

mvh. Rickard

The Swedish Dream!

Edit: annars är cash av intresse! en 500-600kr jämnt och köparen står för frakten?

Mina Double Eagle mickar kanske?
Mvh anders




hmm, vilken tillverkare? kan väl berätta om dem, så kan jag checka lite ljudprov osv [:)] har du haft dom i nån les paul eller?

The Swedish Dream!

Hej
Jo tillverkaren är double eagle, bilder finns i tråden här på bytes. Jag vet rätt lite om dem, tror att det är 70 eller tidiga 80 talare.. Jag hade dem i en lp. Jag tyckte att de påminde om superdistortion i ljudet(di marzio alltså..)
Mvh anders


04 Dec 2008, 22:03
Profile WWW

Joined: 24 Jun 2008, 23:53
Posts: 375
Location: Växjö
Post 
d-drop wrote:

musiknörd wrote:

d-drop wrote:

[quote="musiknörd"]

skulle behöva en dimarzio stallmick till ett objekt, gärna matchande med en air norton [:)]
så vad har jag i bytesväg? jadu, jag har en vamp-2 i schysst skick med allting som hör ihop som jag inte behöver längre. kan även slänga in en gitarrsladd på köpet som rätt lång(över 5m) och en behringerpedal(distorsion modeler DM100) som är knappt använd!

mvh. Rickard

The Swedish Dream!

Edit: annars är cash av intresse! en 500-600kr jämnt och köparen står för frakten?

Mina Double Eagle mickar kanske?
Mvh anders




hmm, vilken tillverkare? kan väl berätta om dem, så kan jag checka lite ljudprov osv [:)] har du haft dom i nån les paul eller?

The Swedish Dream!

Hej
Jo tillverkaren är double eagle, bilder finns i tråden här på bytes. Jag vet rätt lite om dem, tror att det är 70 eller tidiga 80 talare.. Jag hade dem i en lp. Jag tyckte att de påminde om superdistortion i ljudet(di marzio alltså..)
Mvh anders


[/quote]

du har möjligen inte något bra ljudklipp? tittade lite på youtube men ja hittade inget [xx(] är ute efter ett någorlunda mångsidigt ljud till min duke lp så jag är ju smått intresserad! skriv till min mail så tar vi det där! enjoy_rille@hot..

The Swedish Dream!


04 Dec 2008, 22:19
Profile

Joined: 26 Aug 2005, 21:56
Posts: 1195
Location: Kållered
Post 
musiknörd wrote:

d-drop wrote:

musiknörd wrote:

[quote="d-drop"]

[quote="musiknörd"]

skulle behöva en dimarzio stallmick till ett objekt, gärna matchande med en air norton [:)]
så vad har jag i bytesväg? jadu, jag har en vamp-2 i schysst skick med allting som hör ihop som jag inte behöver längre. kan även slänga in en gitarrsladd på köpet som rätt lång(över 5m) och en behringerpedal(distorsion modeler DM100) som är knappt använd!

mvh. Rickard

The Swedish Dream!

Edit: annars är cash av intresse! en 500-600kr jämnt och köparen står för frakten?

Mina Double Eagle mickar kanske?
Mvh anders




hmm, vilken tillverkare? kan väl berätta om dem, så kan jag checka lite ljudprov osv [:)] har du haft dom i nån les paul eller?

The Swedish Dream!

Hej
Jo tillverkaren är double eagle, bilder finns i tråden här på bytes. Jag vet rätt lite om dem, tror att det är 70 eller tidiga 80 talare.. Jag hade dem i en lp. Jag tyckte att de påminde om superdistortion i ljudet(di marzio alltså..)
Mvh anders


[/quote]

du har möjligen inte något bra ljudklipp? tittade lite på youtube men ja hittade inget [xx(] är ute efter ett någorlunda mångsidigt ljud till min duke lp så jag är ju smått intresserad! skriv till min mail så tar vi det där! enjoy_rille@hot..

The Swedish Dream!
[/quote]
Du har mejl!


04 Dec 2008, 22:29
Profile WWW

Joined: 24 Jun 2008, 23:53
Posts: 375
Location: Växjö
Post 
d-drop wrote:

musiknörd wrote:

d-drop wrote:

[quote="musiknörd"]

[quote="d-drop"]

[quote="musiknörd"]

skulle behöva en dimarzio stallmick till ett objekt, gärna matchande med en air norton [:)]
så vad har jag i bytesväg? jadu, jag har en vamp-2 i schysst skick med allting som hör ihop som jag inte behöver längre. kan även slänga in en gitarrsladd på köpet som rätt lång(över 5m) och en behringerpedal(distorsion modeler DM100) som är knappt använd!

mvh. Rickard

The Swedish Dream!

Edit: annars är cash av intresse! en 500-600kr jämnt och köparen står för frakten?

Mina Double Eagle mickar kanske?
Mvh anders




hmm, vilken tillverkare? kan väl berätta om dem, så kan jag checka lite ljudprov osv [:)] har du haft dom i nån les paul eller?

The Swedish Dream!

Hej
Jo tillverkaren är double eagle, bilder finns i tråden här på bytes. Jag vet rätt lite om dem, tror att det är 70 eller tidiga 80 talare.. Jag hade dem i en lp. Jag tyckte att de påminde om superdistortion i ljudet(di marzio alltså..)
Mvh anders


[/quote]

du har möjligen inte något bra ljudklipp? tittade lite på youtube men ja hittade inget [xx(] är ute efter ett någorlunda mångsidigt ljud till min duke lp så jag är ju smått intresserad! skriv till min mail så tar vi det där! enjoy_rille@hot..

The Swedish Dream!
[/quote]
Du har mejl!


[/quote]

tyvärr, har inte fått något? enjoy_rille@hotmail.com kanske missat nån bokstav?

The Swedish Dream!


04 Dec 2008, 23:04
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 7 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.