 |
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 12 posts ] |
|
Jazzburk typ George Benson mot gitarr
| Author |
Message |
|
Trax
Joined: 25 Aug 2008, 11:43 Posts: 82 Location:
|
 Jazzburk typ George Benson mot gitarr
Har en jätte fin Morris Jazzgura som jag aldrig spelar på men som låter och spelas på bra. Istället för att låta den bara står här kan jag tänka mig att byta den mot annan gitarr (Inga racer-guror). Tele, 335, eller en Bas eller nåt annat kul! 
|
| 19 Nov 2008, 11:36 |
|
 |
|
crybaby
Joined: 22 Sep 2004, 23:57 Posts: 1905 Location: Västra Frölunda
|
Vad hade du tänkt för bytesvärde på den ?
Lasse
|
| 19 Nov 2008, 15:49 |
|
 |
|
Trax
Joined: 25 Aug 2008, 11:43 Posts: 82 Location:
|
Runt 4k kanske?
|
| 19 Nov 2008, 16:01 |
|
 |
|
Trax
Joined: 25 Aug 2008, 11:43 Posts: 82 Location:
|
bump
|
| 26 Nov 2008, 23:56 |
|
 |
|
Axel Andersson
Joined: 16 Aug 2008, 12:12 Posts: 33 Location:
|
Kanske en washburn hb-35 a säljs endast i usa
axxel
|
| 01 Dec 2008, 15:09 |
|
 |
|
Trax
Joined: 25 Aug 2008, 11:43 Posts: 82 Location:
|
Axel Andersson wrote: Kanske en washburn hb-35 a säljs endast i usa
axxel
Låter intressant har du bilder på den?
|
| 01 Dec 2008, 21:30 |
|
 |
|
Axel Andersson
Joined: 16 Aug 2008, 12:12 Posts: 33 Location:
|
får jag din mail adress sså skickar jag. jag vet inte hur jag läger upp här
axxel
|
| 02 Dec 2008, 19:17 |
|
 |
|
Trax
Joined: 25 Aug 2008, 11:43 Posts: 82 Location:
|
-
|
| 02 Dec 2008, 22:21 |
|
 |
|
mrock
Joined: 28 Apr 2007, 12:16 Posts: 1274 Location: Alingsås
|
Ibanez ags73bt kanske? Kommer i hårdväska och är bara några månader gammal och i absolut nyskick. kolla här http://www.ibanez.co.jp/products/eg_page2008.php?data_id=1305&color=CL01&area_id=3&year=2008&cat_id=1&series_id=72marcus.idh[at]gmail.com
|
| 13 Jan 2009, 23:11 |
|
 |
|
mishral
Joined: 31 May 2008, 13:15 Posts: 206 Location:
|
5 strängad bas?
|
| 13 Jan 2009, 23:16 |
|
 |
|
Trax
Joined: 25 Aug 2008, 11:43 Posts: 82 Location:
|
Snygg gitarr men det är ju nästan samma sak. Tyvärr inte intressant.
|
| 14 Jan 2009, 10:19 |
|
 |
|
Trax
Joined: 25 Aug 2008, 11:43 Posts: 82 Location:
|
mishral wrote: 5 strängad bas?
Vill helsta ha en 4 strängad Jazz eller precision bas, typ Japan, Mex eller liknade modell. Ändå nyfiken på vad det är för bas du har man vet ju aldrig? Bild?
|
| 14 Jan 2009, 10:22 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 12 posts ] |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 6 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|
 |
|