View unanswered posts | View active topics It is currently 05 Oct 2026, 19:40

Reply to topic  [ 5 posts ] 
*vet vad jag behöver veta* 
Author Message

Post *vet vad jag behöver veta*
*fixat*

26 Nov 2008, 23:15
Profile ICQ WWW

utgångstransfo o slutrör brukar var en synonymt med marshall o dagnall grejor vid sådana tillfällen troligen har stärkarn gått utan belastning ......

ca 1500:- kostar det dig om du är händig o kan löda ink rör j/j o trafo (hammond guitar series ) rekomenderas

<font face="Comic Sans MS"><font size="3">Zvenamps</font id="size3"></font id="Comic Sans MS"> Hobby rörförstärkartekniker
Image Image

27 Nov 2008, 00:12
Profile WWW

utgångstransfo o slutrör brukar var en synonymt med marshall o dagnall grejor vid sådana tillfällen troligen har stärkarn gått utan belastning ......

ca 1500:- kostar det dig om du är händig o kan löda ink rör j/j o trafo (hammond guitar series ) rekomenderas

<font face="Comic Sans MS"><font size="3">Zvenamps</font id="size3"></font id="Comic Sans MS"> Hobby rörförstärkartekniker
Image Image

Låter ju absolut genomförbart. Att byta transformator är enkelt bara jag vet vilken jag ska ha samt att byta rör är såklart inget avancerat! [:)]

Låter som om man kanske blir med JMP, men det återstår att se. Ska försöka få ner priset lite till [^]

27 Nov 2008, 00:40
Profile ICQ WWW

Snälla - ändra inte i rubrik och innehåll bara för att du löste ditt problem. Låt oss andra ta del av vad problemet var och hur det löstes istället.

Erik Runeson

27 Nov 2008, 11:36
Profile

Snälla - ändra inte i rubrik och innehåll bara för att du löste ditt problem. Låt oss andra ta del av vad problemet var och hur det löstes istället.

Erik Runeson

Du har så rätt och det är inget jag normalt gör. Men i detta fallet innehöll det information jag inte ville ha uppe på forum "i onödan". Så förlåt men det fick vara såhär. [:I]

27 Nov 2008, 13:46
Profile ICQ WWW
Reply to topic   [ 5 posts ]