nuffe wrote:
Sir Realistic; har inte din mamma lärt dig att inte ska sparka på folk som redan ligger??? Inte nog med det; det är även slag under bältet att skriva om Key West FL när vi sitter här och huttrar i kylan.
Jag har bilat ut till Key West 3 eller 4 gånger och bara det får ju nackhåren att resa sig. Jag bodde i Homestead (söder om Miami) i sex månader en gång tidigare i livet.
Det sägs att det bara är turister och gays i Key West nuförtiden. Ligger det någon sanning i det?
Nu är man åter i det "normala". Kom hem igår häftigt jet-laggad, en 14-timmars nattsömn ( efter en sömnlös nattflygning) har återställt mig hyfsat.
Det var inte meningen att sparka på någon, jag var bara så glad för min egen (och Hustruns) skull. [:)]
Väldigt mycket turister och gay i Key West men samtidigt väldigt trevligt och avspännt. Alla vi träffade var lätta att prata med och hela sta'n vibrerade av party om kvällarna/nätterna.
Så här bodde vi. Just den verandan på bilden var våran och det jag saknade mest här var en gitarr att sitta och klia på om eftermidagarna, en kall på bordet i skuggan och lite slappt knäppande på en gitarr hade inte varit fel. [8D]

nuffe - Vad gjorde du i Homestaed?
Vi stannade till där och tog en "airboat" i träsken och kollade lite på alligatorer men generellt tyckte vi att Homestead var ett riktigt trist ställe.
<font size="1"> "Hellre äter jag själv, än ser mina barn svälta."</font id="size1">
[url="http://www.sirrealistic.se"]

[/url]
sirrealistic(snabel)spray.se