Hopps... lär mig visst aldrig vilken knapp jag skall trycka på...
Här är i alla fall min Vox GuitarOrgan från -67

Den sista dåren är inte född än

Tack för ett generöst erbjudande, en härlig gitarr , nostalgi så det skriker om det, men det jag var ute efter var en acke gura, tackar därför ödmjukt nej.