 |
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 6 posts ] |
|
| Author |
Message |
|
zuma
Joined: 26 Apr 2008, 11:12 Posts: 421 Location:
|
 Tele från 78 mot något?
Har en blonde telecaster från 1978 med hardcase, rosewoodhals i fint skick som låter grymt, och vill kanske byta mot nått annat... Gärna Gretsch, SG, Les paul kanske? Kom med förslag... Akustiska gibsons kan va intressanta.
|
| 03 Aug 2008, 02:38 |
|
 |
|
swebamse
Joined: 04 Feb 2003, 11:14 Posts: 438 Location: Kalmar
|
Rickenbacker 450 från -74... kan det vara av intresse?? Den sista dåren är inte född än 
|
| 04 Aug 2008, 11:50 |
|
 |
|
rag
Joined: 27 Dec 2007, 15:48 Posts: 2399 Location:
|
zuma wrote: Har en blonde telecaster från 1978 med hardcase, rosewoodhals i fint skick som låter grymt, och vill kanske byta mot nått annat... Gärna Gretsch, SG, Les paul kanske? Kom med förslag... Akustiska gibsons kan va intressanta.
e telen tung?
|
| 06 Aug 2008, 21:20 |
|
 |
|
johnkee
Joined: 20 Jan 2008, 12:37 Posts: 665 Location:
|
Jag skulle också vilja ha lite fakta på telen, t.ex. bilder, vikt och halsprofil.
John Kee
|
| 07 Aug 2008, 19:43 |
|
 |
|
rolwoody
Joined: 30 Oct 2007, 08:24 Posts: 265 Location: Sölvesborg - Blekinge.
|
Mailade dig via profilen för ett tag sedan. Men har inte fått något svar.
|
| 07 Aug 2008, 20:38 |
|
 |
|
zuma
Joined: 26 Apr 2008, 11:12 Posts: 421 Location:
|
Tjenare allihopa. Fick inget mejl i profilen, skumt! Mejla till henningsernhede@hotmail.com istället då. Rickenbackern är nog inte så intressant tyvärr... Telen är ganska tung, har inte vägt den exakt, men från dom här årtalen är dom ju ganska tunga.
|
| 08 Aug 2008, 12:59 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 6 posts ] |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 7 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|
 |
|