Re: Väldigt sen lördagsskål!
jahaja, här skålas det som vanligt:)
Har kommit hem i afton efter en dryg vecka på Kreta. Vädret var hyfsat till lysande, vattnet var varmt och maten vidunderligt god. Vinet däremot var so so.. Igår var vi på musikhak och tog in ett rödvin som fanimig luktade koskit! Jag smakade inte utan skickade ut vinet. Kyparen berättade att det var minsann flera gäster i rest. som druckit från samma laddning ( en baginbox på runt 15 liter), ett faktum som inte imponerade så värst

Såg sedan samme kypare ringa ett samtal, ngn halvtimme senare anlände den lokale vinleverantören från bergen med ny BIB och tog med sig den gamla

Nåväl, undertecknad hade då redan gått över till Retsina. Gott i Grekland men odrickbart utanför Grekland..
Har haft en underbar vecka med många fina stunder, vi var 22 pers därnere och firade en gammal kompis som fyllde jämnt. Lyckades till och med f¨å till ett par halvhyfsade vågssurfningar igår när vågorna var som högst.
Nu hemma igen blir det en av mina gamla Brolios, måste kompensera mig för allt "House red wine" vi har drabbats av under veckan. De flesta helt OK, men knappast ens i närheten av i stort sett valfritt vin från Systembolaget
I afton spelas det gitarr framför TVn, har lite abstinens efter en vecka utan annat än Garagebands gitarr

På TVn var det "Alla tiders Hits", trevligt program med bra band! Min favorit blev Andreas tätt följd av af Ugglas och Electric Boys.
Äh, svammel.. nu får jag väl skåla tebax då; SKÅL BOjs!
_________________-------------------------------------------------
The beat goes on and I´m so wrong