
Carlsbro Barratt top 50, något skoj?
Hej.
Jag kom idag över en nyservad Barrat Top 50 (silverplate) har inte kollat vilket år den kan vara tillverkad men det lär väl vara sjuttiotal? Hur som haver är det någon som har testat en sådan och kanske gjort nåt kul med den?
Har själv inte hunnit testa den nu men provspelade den för något år sedan och upplevde den som väldigt ren och våldsamt högljudd. Är dessa en bra grund för moddning tex? Eller skall dom sparas till eftervärlden?

Mvh Anders