Och, för att ni ska fatta hur knäpp jag är, kan jag även nämna att en av de allra, allra bästa artister jag vet är Tomas Ledin (från 90-talet och framåt). Speciellt det han har gjort ihop med Lasse Andersson, där jag ofta gillar gitarrspelet och, hör och häpna, även gitarrljuden...
Tycker i alla fall jag... just nu...
