Det blev alltså fotometoden till slut [:)]
Nå, det kort jag nämnde tidigare i tråden skrev jag ut med min Laserjet 6-a på en gammal overheadfilm jag "lånade" på jobbet. Vet inte vad det är för fabrikat på filmen men jag gissar att det är nå'n slags HP-film iaf. Utan speciella inställningar eller annat hokus pokus som dubbla filmer eller annat "fusk" blev resultatet detta:
http://hem.passagen.se/rpetters/pics/ff_smd_kort.jpgStörre delen av ledarna är 0,6 mm men de tunnaste är 0,3. Texten uppe till vänster är 1,27 mm hög och fullt läsbar. Texten "Fuzz Face" är 1,78 mm hög. Bilden ovan är iofs lite blixtskadad vilket gör att det ser ut som om kopparn, speciellt texten, flyter ut lite grann men i verkligheten är den absolut knivskarp.
Om du kör med laserskrivare har det för det mesta inte så stor betydelse om utskriften inte är absolut sotsvart utan snarare lite flammig. Har du testat att belysa och framkalla utan att först fylla i med penna? Ibland kan utskriften se lite "porig" ut, men efter belysning och framkallning blir det ändå bra.