G&L Tribute Legacy
Vad är panelens omdöme om G&L ? Jag vet att dom USA tillverkade motsvarar bättre Fender, inte konstigt då företaget var Leo Fenders sista(?) företagsprojekt. Men hur är dagens Asien, Singapore tillverkade? Jag är i första hand nyfiken på G&L Tribute Legacy, strata form, 3 strata mickar. Dvs den har allt en strata ska ha!
_________________ pudas
16 May 2020, 12:15
Mats Nermark
Re: G&L Tribute Legacy
Jag vet att detta inte är svar på din fråga men jag var inne på Hagelins Musik i Kungsbacka i veckan och han har hängande en USA-tillverkad G&L som kändes riktigt bra. Den har hängt där ett tag och han fick med den i lagret då han köpte butiken av den förre ägaren. Det gör att han nog kan tänka sig att göra något på priset. Idag står det 16.000:- på prislappen.
/Mats N
16 May 2020, 12:59
Mappa
Kolla med killen som har en musikaffär i Värnamo han brukar ha ett gäng G&L hemma på väggen, dom Asien tillverkade slår Fender Mex serier med hästlängder...
22 May 2020, 21:17
pudas
Mappa wrote:
Kolla med killen som har en musikaffär i Värnamo han brukar ha ett gäng G&L hemma på väggen, dom Asien tillverkade slår Fender Mex serier med hästlängder...
Ja, jag tänkte titta in där nästa gång jag är i Värnamo!
Users browsing this forum: No registered users and 163 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum