| Author |
Message |
|
Steven
|
 Re: Diamond in the Rough
Hartsner1 wrote: Mina två Johan Gustavsson Fullerblasters.  Klart man ska stötta våra svenska byggare  Jävlar jävlar jävlar jävlar. Det var det snyggaste jag sett på länge. Jisses. Sablar. GAS.
_________________ Jag sponsrar Ljudbojen!
|
| 25 Jan 2015, 09:22 |
|
 |
|
Jonken
Joined: 26 Nov 2008, 14:47 Posts: 4972 Location: Northbottom
|
Heisenberg wrote: Jag kan stirra på den där bilden hela dagen  otroligt snygg Makten wrote: Standard 2011. Gitarren som fått mig att sluta leta efter andra gitarrer. Jo den är nå så otroligt vacker! Tror nog att det är stört omöjligt att få chans på den där; för Makten har nog redan varit ner på ett knä med stora offerten... Bilden fick dock mig att plocka fram min egen. Jag har nämligen turen att ha en i princip exakt likadan gitarr. - En annan konstig grej: Jag blir alltid suger på köra typ; Warren Haynes -aktiga grejer när jag plockar upp min.... / Jonken
|
| 25 Jan 2015, 11:12 |
|
 |
|
Heisenberg
|
 Re: Diamond in the Rough (Gitarr Porr se upp känsliga tittar
Bildbevis krävs Jonken 
|
| 25 Jan 2015, 15:37 |
|
 |
|
Bumbi
Joined: 18 Jun 2011, 14:31 Posts: 1096 Location: Sollentuna
|
Steven wrote: Hartsner1 wrote: Mina två Johan Gustavsson Fullerblasters.  Klart man ska stötta våra svenska byggare  Jävlar jävlar jävlar jävlar. Det var det snyggaste jag sett på länge. Jisses. Sablar. GAS. Ja,verkligen svinsnygga 
|
| 25 Jan 2015, 16:15 |
|
 |
|
Jonken
Joined: 26 Nov 2008, 14:47 Posts: 4972 Location: Northbottom
|
Heisenberg wrote: Bildbevis krävs Jonken  Verkligen lessen att jag måste köra en 5:e på den där. Min digitalkamera är tyvärr "busted"... Köpte gitarren av "Mappa" här på Bojen... / Jonken
|
| 25 Jan 2015, 20:29 |
|
 |
|
dr.drygh
|
Får väl bjussa på ett par bilder av den här som jag köpte kroppen till av bojare Steven i torsdags. Skruvade ihop den idag, halsfickan var lite slapp så jag fick skära till några fanerbitar för att schyssta till den och nu sitter halsen snortajt. Har inte hunnit göra någon seriös set-up än men så här långt verkar det lovande i alla fall 
Attachments:
File comment: More sparkly shit
bild-36.JPG [ 134.96 KiB | Viewed 1761 times ]
File comment: Seriously sparkly shit
bild-35.jpg [ 58.79 KiB | Viewed 1761 times ]
_________________ Skill is nothing without style
|
| 26 Jan 2015, 21:53 |
|
 |
|
holmis63
|
Frågan, dr.dryg, är ju vilken som är porrigast, din eller min, i alla fall har min bror döpt min till Bordellocastern 
Attachments:
1998 Squier pro tone tele web.jpg [ 198.15 KiB | Viewed 1745 times ]
|
| 26 Jan 2015, 22:52 |
|
 |
|
dr.drygh
|
Haha! Tror din vinner porrligan, den har ju guldmekanik OCH pärlemor Min har redan blivit kallad raggarguran ett par gånger, så det blir väl det den får heta... Grovset-up gjord och den spelar förbluffande bra trots den tjocka lacken, ska meppra i ett par Magna'Trons som jag har liggande i morrn och se vad det kan ge. Samtidigt skall kontrollplattan vändas eftersom jag slår knogarna blodiga på volymrarren...
|
| 26 Jan 2015, 23:16 |
|
 |
|
holmis63
|
dr.drygh wrote: Haha! Tror din vinner porrligan, den har ju guldmekanik OCH pärlemor Min har redan blivit kallad raggarguran ett par gånger, så det blir väl det den får heta... Grovset-up gjord och den spelar förbluffande bra trots den tjocka lacken, ska meppra i ett par Magna'Trons som jag har liggande i morrn och se vad det kan ge. Samtidigt skall kontrollplattan vändas eftersom jag slår knogarna blodiga på volymrarren... Fast lite blodstänk skulle nog bara förstärka intrycket av raggargura Skämt åsido, brukar inte gilla flake och flames på gitarrer men den där tycker jag är riktigt fräck, den ser så äkta amerikanskt hotroddad ut!
|
| 26 Jan 2015, 23:27 |
|
 |
|
dr.drygh
|
holmis63 wrote: dr.drygh wrote: Haha! Tror din vinner porrligan, den har ju guldmekanik OCH pärlemor Min har redan blivit kallad raggarguran ett par gånger, så det blir väl det den får heta... Grovset-up gjord och den spelar förbluffande bra trots den tjocka lacken, ska meppra i ett par Magna'Trons som jag har liggande i morrn och se vad det kan ge. Samtidigt skall kontrollplattan vändas eftersom jag slår knogarna blodiga på volymrarren... Fast lite blodstänk skulle nog bara förstärka intrycket av raggargura Skämt åsido, brukar inte gilla flake och flames på gitarrer men den där tycker jag är riktigt fräck, den ser så äkta amerikanskt hotroddad ut! Själv är jag galen i flake! Kul att lacka också  Den där hade jag nog dock inte grejat att göra själv. Den är gjord av den här snubben http://www.tdlguitars.com/ 2008 så det är en äkta amerikansk Hot Rod 
|
| 27 Jan 2015, 00:08 |
|
|