View unanswered posts | View active topics It is currently 30 Apr 2026, 01:47

Reply to topic  [ 65 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Dirty Loops - Hit me 
Author Message

Post Re: Dirty Loops - Hit me
kjelle wrote:

Vem fan tryckte formatet på den här tråden 2 meter till höger? :evil:

Måns Ivarsson, vem annars? :wink:

Religion vs fossils. Fossils win.

01 Nov 2013, 16:59
Profile

kjelle wrote:
Fine, jag lägger ner. Blev mest irriterad på tvärsäkra antaganden om det du klassar som fusk, utan vetskap. Jag tycker att dina och några andras uttalanden
var nedlåtande i sig. Inte min mening att vara nedlåtande, och tycker att du själv satte tonen och nivån. Jag kan ju ha övertolkat... :?
Tycker det är trist att talanger blir dissade, för att man egentligen inte gillar stilen. Sen kan jag ju tycka att du tar den här typen av debatter
lite väl seriöst, lite för snabb att ta det som personliga påhopp, när vi egentligen är oense om sakfrågor.

Agree to disagree? Vi skålar på det här ikväll! :oops:

Yep, vi är oense.
Och eftersom du inte kunde gå vidare med den överenskommelsen utan var tvungen att fortsätta gnabba så.... hänger väl jag på då... :roll:
Vi är oense i sakfrågan, ja, då undrar jag varför du dissar mitt musiköra och ifrågasätter min sanningshalt gällande min tid i studio?
Det är ju ganska långt ifrån sakfrågan.
Att jag då tar det som ett personligt påhopp är väl ganska naturligt eftersom det är ett personligt påhopp.
Och för mig framstår det när jag läser igenom tråden att det är du som tar denna debatten lite väl seriöst.

Hoppas kommateringen gjorde meningarna begripliga :wink:

01 Nov 2013, 17:21
Profile

holmis63 wrote:
kjelle wrote:
Fine, jag lägger ner. Blev mest irriterad på tvärsäkra antaganden om det du klassar som fusk, utan vetskap. Jag tycker att dina och några andras uttalanden
var nedlåtande i sig. Inte min mening att vara nedlåtande, och tycker att du själv satte tonen och nivån. Jag kan ju ha övertolkat... :?
Tycker det är trist att talanger blir dissade, för att man egentligen inte gillar stilen. Sen kan jag ju tycka att du tar den här typen av debatter
lite väl seriöst, lite för snabb att ta det som personliga påhopp, när vi egentligen är oense om sakfrågor.

Agree to disagree? Vi skålar på det här ikväll! :oops:

Yep, vi är oense.
Och eftersom du inte kunde gå vidare med den överenskommelsen utan var tvungen att fortsätta gnabba så.... hänger väl jag på då... :roll:
Vi är oense i sakfrågan, ja, då undrar jag varför du dissar mitt musiköra och ifrågasätter min sanningshalt gällande min tid i studio?
Det är ju ganska långt ifrån sakfrågan.
Att jag då tar det som ett personligt påhopp är väl ganska naturligt eftersom det är ett personligt påhopp.
Och för mig framstår det när jag läser igenom tråden att det är du som tar denna debatten lite väl seriöst.

Hoppas kommateringen gjorde meningarna begripliga :wink:

Det här känns hopplöst, jag skrev det sista för att vara saklig, och förklara MIN synvinkel och uppfattning, och erkänner att jag kan ha övertolkat.
Jag har ingenstans ifrågasatt ditt musiköra, eller hur många timmar du tillbringat i studion. Jag har en annan uppfattning än din bedömning om "dataingrepp".
Och du fortsätter att tolka det som personligt påhopp? :roll:
Nedlagt. :|

01 Nov 2013, 18:45
Profile WWW

kjelle wrote:
Det här känns hopplöst, jag skrev det sista för att vara saklig, och förklara MIN synvinkel och uppfattning, och erkänner att jag kan ha övertolkat.
Jag har ingenstans ifrågasatt ditt musiköra, eller hur många timmar du tillbringat i studion. Jag har en annan uppfattning än din bedömning om "dataingrepp".
Och du fortsätter att tolka det som personligt påhopp? :roll:
Nedlagt. :|

Nä, jag har inget emot att nån har en annan uppfattning än mig i någon fråga, det är absolut inget personligt påhopp!
Men om du läser dina egna inlägg så ser du nog vad jag menar.
Men visst, nedlagt.

01 Nov 2013, 19:06
Profile

Här trumpetaren Per Bejstam gjort ett blåsarr till låten:

http://m.soundcloud.com/perbejstam/hit-me-with-horns

Inte min favoritmusik på något sätt, men jäklar vad bra det spelas!

(Hittade Pers sajt - där han lagt till blås på fler låtar - på Fandalism: http://fandalism.com/perbejstam/bx7e
Snygga arr och grymt spelat!)

11 Nov 2013, 11:35
Profile ICQ WWW
Reply to topic   [ 65 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3