Ej aktuell längre!
Köpte en Les Paul Standard i somras för att den låter så gott i min Marshall. Men jag blir inte riktigt vän med känslan, så nu letar jag byte till annan gitarr med humbuckers och lite slimmare kropp och bättre åtkomst till höga band. SG + lite cash hade nog varit optimalt.
Min Pålle är köpt ny 2008 och byggd 2007, så skicket är så gott som nytt. Färgen är honey burst och halsen den fetare 50-talsvarianten. Allt är original sånär som på att jag monterat strap-locks (men originalen finns kvar).
Gitarrer jag <i>inte "] önskar byta mot är faded, V:n eller värsta metal-yxorna. Gillar inte heller hårt slitna guror. Annars är jag öppen även för andra förslag än SG.
Mats
05 Jan 2009, 11:58
albert
Det blev så mycket krångel med detta, att jag tar ett break med bytesplanerna.
Mats
11 Jan 2009, 13:18
guitarhussler
Fender Jaguar reissue(USA) med tags extra stall och etui! Kan det vara något? visserligen inte humbucker men va fan man vet ju aldrig. /Matt
Users browsing this forum: No registered users and 26 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum