diverse bytes: uppdaterat med fler grejer...
har en del grejer jag inte använder som jag tänkte att jag lika gärna kan byta bort eller sälja... har tyvärr inte bilder på allt just nu men skulle någon vara intresserad så är det bara att hojta till så ska jag försöka fixa det...
högst upp på min önskelista står:
-tc. nova delay <font color="red">- KOPT</font id="red">
-någon rolig gitarr... gärna med p90 eller bigsby eller något annat trevligt så länge den inte är för spetsig...
-någon trevlig stärkare... det mesta är intressant som inte är distmonster...
skriver pris också ifall det är någon som skulle vilja köpa grejerna...
detta är vad som får för lite tid av mig...
gitarrer:
-gretch electromatic lapsteel G5700... kostar över tretusen på thomann... här får man med en gigbag... knoppen för volymen har åkt av och jag får inte dit den på något bra sätt... man behöver nog inte vara jättehändig för att fixa till det... pris 2000:-

-ibanez roadstar II Series, japanbyggd 1983 (färjen är mest lik sista bilden) pris 3000 <font color="red">- SOLD</font id="red">
-fernandes H-65 <font color="red">- SOLD</font id="red">
basar:
-honher bas (bandlös) steinbergerkopia, defekt - <font color="red">SOLD</font id="red">
stärkare:
-mesa boogie dc-5 <font color="red">- SOLD</font id="red">
-vox, lead v125 (rörtopp) byggd 1980/81

-hughes & kettner, tube edition (rörkombo på 20 watt) <font color="red">- SOLD</font id="red">
pedaler:
-mxr, supercomp (kompressor som tillskillnad från dynacompen har en "attack level"-ratt -<font color="red"> BORTBYTT</font id="red">
-boss, ce-20 1200:-
-trace elliot, smx dual compressor (compressor till bas) med strömförsörjning 1000:- <font color="red">- SOLD</font id="red">
-ernie ball, (volympedal) 700:- - <font color="red">SÅLD</font id="red">
-morley, a/b/c-box 700:-
-ebs, octabass (oktavpedal) 700:- <font color="red">- SOLD</font id="red">
-danelectro tuna melt, tremolo som låter väldigt mycket bättre än vad det ser ut 300:- - <font color="red">SÅLD</font id="red">
-warwick pedalbord med strömförsörjning 800:- eller bud... - <font color="red">SÅLD</font id="red">

hyffsat bra vadderad gigbag till akustisk gitarr... kan man få tvåhundra? kom med bud annars...

m-audio ljudkort tror det hette 1010 eller något liknande... 1000:-?