|
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 4 posts ] |
|
EMG Zakk Wylde Set bytes mot passiva mickar
| Author |
Message |
|
Carlos
|
 EMG Zakk Wylde Set bytes mot passiva mickar
EMG 85 och 81, Zack Wylde set, knappt använda utan repor och fula märken bytes mot passiv mickar i bra skick.
Jag är intresserad av. Duncan custom custom stall-läge Duncan Jazz eller 59 halsläge
Eller annat skoj
//Kalle
|
| 16 Apr 2009, 12:08 |
|
 |
|
melander
|
Ingår potar och battericlip? Är det nyare modellen med quick connect?
Jag har en JB och en 59'a i en gitarr som jag funderar på att byta mickar i. Dom har inte suttit i någon annan gitarr.
Jag har även en JB f-spaced och en Robertson handlindad P.A.F typ (ca9Ohm) zebra. Båda stall.
|
| 28 Apr 2009, 11:38 |
|
 |
|
Carlos
|
Sorry för sent svar. Har inte kollat på denna tråden på länge...
Först av allt måste jag erkänna att jag har dålig koll i mickjungeln. Jag vet varken vad en PAF-mick, quick connect eller vad potar är för någe. Ursäkta min okunskap i ämnet.[:I] Dock finns battericlip med.
JB har ganska high output eller?
//Kalle
|
| 06 May 2009, 20:15 |
|
 |
|
melander
|
Ok, jag är inte säker på att jag vill ha EMG's men:
JB'n är rätt hög output, ungefär samma som en custom custom skulle jag tro. Men JB'n är inte lika dov som custom custom. Om du är intresserad så kan du få köpa den floyd spacade JB'n för 400:-. Maila om du har några fler frågor.
|
| 08 May 2009, 12:50 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 4 posts ] |
|