|
|
Page 1 of 1
|
[ 5 posts ] |
|
V ,iceman ,explorer,eller jazzburk .
| Author |
Message |
|
texas
|
 V ,iceman ,explorer,eller jazzburk .
Köper nån kul heavy yxa,typ V,explorer,iceman el dyl. Maila mig vad ni kan tänkas sälja. Söker dock inget dyrt,max 3000. En rising sun Ibanez ,kanske ? (Ev byte mot en Aria pro II urchin deluxe(grönflammig topp). Eller Hughes & K,ed blonde transistor stärk, 60 w. Eller et gäng pedaler ,MT-2,Zakk w mxr od,os-2,powerlead(ibanez)Dod yjm 308. DIgitech rp 200.Hawk whawha,Epiphone les paul,nån burst med Dimarzio SD och PAF(tror jag, 70-talare är det) Har en Ibanez rg 470 också, och en Squire 80 -tal(korea)vintage white. Kan byta mot ngn stärkare också. Egentligen lita vad som helst,har tröttnat på detta och vill byta. Kan sälja med om ngt ser intressant ut. Har en Ibanez 2570, prestige, guldgrön.( med som vill byta hem,kanske)) Eller kanske en halvacke,en 335 kanske ,elller en bra acke.
Finnes i Gävle området.
|
| 18 Sep 2008, 14:52 |
|
 |
|
d-drop
|
texas wrote: Köper nån kul heavy yxa,typ V,explorer,iceman el dyl. Maila mig vad ni kan tänkas sälja. Söker dock inget dyrt,max 3000. En rising sun Ibanez ,kanske ? (Ev byte mot en Aria pro II urchin deluxe(grönflammig topp). Eller Hughes & K,ed blonde transistor stärk, 60 w. Eller et gäng pedaler ,MT-2,Zakk w mxr od,os-2,powerlead(ibanez)Dod yjm 308. DIgitech rp 200.Hawk whawha,Epiphone les paul,nån burst med Dimarzio SD och PAF(tror jag, 70-talare är det) Har en Ibanez rg 470 också, och en Squire 80 -tal(korea)vintage white. Kan byta mot ngn stärkare också. Egentligen lita vad som helst,har tröttnat på detta och vill byta. Kan sälja med om ngt ser intressant ut. Har en Ibanez 2570, prestige, guldgrön.( med som vill byta hem,kanske)) Eller kanske en halvacke,en 335 kanske ,elller en bra acke.
Finnes i Gävle området.
Hej! Jag har en Epiphone flying V 90 talare i blåmetallick med guldmekanik som jag nog ska sälj/ byta bort. Kan det vara nåt? Mvh anders
|
| 19 Sep 2008, 15:44 |
|
 |
|
texas
|
Låter spännande ,skicka mig en bild om du har lust. Prisförslag eller om du finner ngt byte intressant.
|
| 19 Sep 2008, 16:59 |
|
 |
|
d-drop
|
texas wrote: Låter spännande ,skicka mig en bild om du har lust. Prisförslag eller om du finner ngt byte intressant.
Hej! Kan inte du mejla mig på. moongose6athotmail.com? Vi kan ta det den vägen.. Mvh Anders 
|
| 19 Sep 2008, 19:47 |
|
 |
|
seppo juttula
|
Kolla på min Ibanez Starfield på Tradera MVH Seppo
|
| 19 Sep 2008, 20:11 |
|
|