
Re: Gammalt Hagströmcase? BILD
Välkommen tillbaka bally!
Alla är fria att lägga vilka bud de vill, jag är fri att sälja till vilket bud jag vill. Caset kommer inte att säljas för trehundra, ev kommer det istället att följa med min utannonserade Reverend Spy. Gällande frakt och ev reparationer så är jag inne på Mikes linje, det är kostnader som en presumtiv köpare får bära. Kan man hämta så är det mycket smidigare.
