Nog måste vi medelålders herrar och damer ha en massa kul saker undangömda i källaren... Här kommer några
av mina bidrag. PS. Jag har faktiskt en jäkligt elak hund som aldrig släpper taget och med en käftkraft som är gigantisk.
En M-låda från (81) tal och en O-combo från ännu tidigare (78) tal. Man ser förstärkardelen vilandes på M-toppslådan
och hela kitet harmoniserar på datumet för M-lådan. Någon som kan säga modellen på M-topp här?

Här ser man en bättre bild på M-låda och innanmäte. Jag ska byta lite prylar på toppen så att den inte ryker snart...
Och, ser ni den öl jag spillde på O-lådan får 22 år sedan, samt att min katt använde O-lådan som en klöskompis lite senare.....
Man får skylla sig själv...

Här kommer en bild på O-maskinen som sitter i O-combon liggandes i en garderob. Ser ni vilken modell det är?
Orörd från -78 och den låter vansinnigt högt, för högt för att spela på egentligen....

Här kommer en annan kul sak. En gammal rörtestare som fungerar men som är gjord att drivas av 220 V~. Snacka om kvalitetskondensatorer som lever
i denna. Men, jag måste bygga om kretsen för svensk 2013-års spänning för att får riktiga värden av rören jag testar...

Vad har ni liggandes som är kul??