View unanswered posts | View active topics It is currently 29 Apr 2026, 13:35

This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 60 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Muslimska brödraskapet 
Author Message

we_made_wor_history wrote:
att 90-95% av de invandrande muslimerna är såna som inte är speciellt trogna sin religion
är rent struntprat.
det stämmer verkligen inte in på de muslimer jag träffat iaf och jag har träffat rätt många såna.

Min peronliga erfarenhet är att även tjejer utan slöja etc som jobbar på företag och verkar assimilerade har ganska så "avancerade" åsikter när det gäller 9/11 och om huruvida pappan har rätt att bestämma över sina myndiga barn etc. "Ja hon får gifta sej med vem hon vill, men hon får inte gå emot sin pappa". Hört i samband med ett av hedersmorden: "det är bägges fel att det blev så där, hon får inte gå emot sin pappa".

Det är en mer eller mindre accepterad "sanning" bland många muslimer att judarna låg bakom 9/11, testa gärna att ta upp ämnet med dem.

08 Jan 2013, 22:30
Profile ICQ YIM WWW

SlowDad wrote:

Då ska jag ta dig till Frankrike, Tyskland, Spanien och andra länder som tar sitt ansvar kopiöst jämfört med lilla sweden.... Jag la ut en EU-rapport tidigare i annan tråden som du säkert hann se och glömma :-)

Tycker du det går bra för Frankrike och Spanien?

08 Jan 2013, 22:36
Profile ICQ WWW

Post Re: Muslimska brödraskapet
BiTTeR wrote:
SlowDad wrote:

Då ska jag ta dig till Frankrike, Tyskland, Spanien och andra länder som tar sitt ansvar kopiöst jämfört med lilla sweden.... Jag la ut en EU-rapport tidigare i annan tråden som du säkert hann se och glömma :-)

Tycker du det går bra för Frankrike och Spanien?

du är bara en okunnig människa med en massa åsikter som du hämtar ifrån ingenstans. Du är inte kapabel att besvara din fråga. Om Frankrike skulle ha problem så vill du nu få det att låta som att det skulle bero på muslimer?? eller invandring?? Vad vet du om det? Det är meningslöst att debattera med folk som inte kan sin läxa... suck

Just follow your soul.
http://www.swedenblue.com

08 Jan 2013, 22:56
Profile WWW

att 90-95% av de invandrande muslimerna är såna som inte är speciellt trogna sin religion
är rent struntprat.
det stämmer verkligen inte in på de muslimer jag träffat iaf och jag har träffat rätt många såna.

hahahahaha vilken låg nivå ni har... sorry guys jag orkar inte ens besvara idioti... "inte de jag träffat och jag träffat många..." men skärp dig för fan!!!! du har också träfat finnar som slås och zigenare som stjäler eler hur... rätt många också säkert... fy fan skärp er---

Just follow your soul.

Last edited by SlowDad on 08 Jan 2013, 23:03, edited 1 time in total.

08 Jan 2013, 22:59
Profile WWW

Cabretta wrote:

Min peronliga erfarenhet är att även tjejer utan slöja etc som jobbar på företag och verkar assimilerade..... bla bla skitsnack

skärpning... ska man ta en debatt måste man höja nivå bra många steg ... hör du inte själv att det är nån parodi på fyllosnack??

Just follow your soul.

08 Jan 2013, 23:01
Profile WWW

SlowDad wrote:
är rent struntprat.

hahahahaha vilken låg nivå ni har... sorry guys jag orkar inte ens besvara idioti... "inte de jag träffat och jag träffat många..." men skärp dig för fan!!!! du har också träfat finnar som slås och zigenare som stjäler eler hur... rätt många också säkert... fy fan skärp er---

Vad har du för hållbara motargument då?
Förstår du inte att folk bygger sina åsikter (och röstar) efter hur de upplever sin egen verklighet?
Ska du påverka folk så måste du också förbättra deras omedelbara verklighet (och den politik du verkar föredra är upphovet till de åsikter vi ser idag).

08 Jan 2013, 23:13
Profile ICQ YIM WWW

SlowDad wrote:
Cabretta wrote:

Min peronliga erfarenhet är att även tjejer utan slöja etc som jobbar på företag och verkar assimilerade..... bla bla skitsnack

skärpning... ska man ta en debatt måste man höja nivå bra många steg ... hör du inte själv att det är nån parodi på fyllosnack??

aha....personlig erfarenhet räknas inte....
Vad räknas då?

08 Jan 2013, 23:13
Profile

Ja ja, men snart brister knopparna, och då är det härligt att leva igen! :D

08 Jan 2013, 23:15
Profile

SlowDad wrote:
Cabretta wrote:

Min peronliga erfarenhet är att även tjejer utan slöja etc som jobbar på företag och verkar assimilerade..... bla bla skitsnack (ändrat quote av SlowDad)

Slowdad till Bitter: du är bara en okunnig människa med en massa åsikter som du hämtar ifrån ingenstans. Du är inte kapabel att besvara din fråga. Om Frankrike skulle ha problem så vill du nu få det att låta som att det skulle bero på muslimer?? eller invandring?? Vad vet du om det? Det är meningslöst att debattera med folk som inte kan sin läxa... suck

Du bör nog själv skärpa ditt språk:
§6. När vi bedömer att en tråd spårat ur, kommer vi att stänga eller radera den, liksom eventuella nya inlägg i den aktuella saken. Verbal pajkastning hör inte hemma på Ljudbojen.

Jag tycker du ligger farligt när verbal pajkastning i dina inlägg.

Last edited by Cabretta on 08 Jan 2013, 23:24, edited 2 times in total.

08 Jan 2013, 23:17
Profile ICQ YIM WWW

många (de flesta?) av SDs intelligenta väljare skulle inte platsa i SD, enligt de nya direktiven från de förment skötsamma kostymmännen i partihögkvarteret. Detta märks inte minst på BOJen. En rent fantastiskt låg nivå på vissas argument här och i andra trådar. :o

Skulle kunna vara riktigt kul men blir bara riktigt riktigt ledsamt.

små rädda människor

ImageThe beat goes on and I´m so wrong

08 Jan 2013, 23:18
Profile WWW

danix wrote:
Ja ja, men snart brister knopparna, och då är det härligt att leva igen! :D

Jepp....och mitt sönderkapade pekfinger har äntligen läkt så att jag klarar av att lira gura igen :mrgreen:

08 Jan 2013, 23:19
Profile

K-G wrote:

Vad räknas då?

Det jag menar är att man måste djupare än att bara dra alla över en kam. Det är det som händer alltför ofta. Har man en stökig snubbe som granne som dricker o slåss och råkar vara finne då är alla finnar såna som slås...
Har man läst om en zigenare som snott når är alla zigenrare tjuvar... Du förstår vad jag menar??

Om man sedan lyfter blicken .. kanske inhämtar större statistik så upptäcker man om man är något normalt begåvad att nej... Det är inte så att alla blondiner är dumma i huvet bara för man sett några på krogen som var det...

Alltså det är för mycket om åsikter som framförs från ett jävla trångt litet perspektiv alltför ofta tyvärr

Capicci ?

Just follow your soul.

08 Jan 2013, 23:22
Profile WWW

Cabretta wrote:

Det är ingen pajkastning det är istället en rättighet att kräva av att man skriver seriöst. och tycker jag att det är mycket mundiarré som är illa underbyggt så är det helt ok att säga det.

Du skriver
"Du bör nog själv skärpa ditt språk:
§6. När vi bedömer att en tråd spårat ur, kommer vi att stänga eller radera den, liksom eventuella nya inlägg i den aktuella saken. Verbal pajkastning hör inte hemma på Ljudbojen.

Jag tycker du ligger farligt när verbal pajkastning i dina inlägg."

Jag säger jag att ni har sen länge passerat vad som är acceptabelt. Det snacket ni för är på ågränsen till hets mot folkgrupp... det är allvarligare än att jag säger att ni har mundiarré!

Just follow your soul.

Last edited by SlowDad on 08 Jan 2013, 23:28, edited 1 time in total.

08 Jan 2013, 23:24
Profile WWW

Joshunznera wrote:
många (de flesta?) av SDs intelligenta väljare skulle inte platsa i SD, enligt de nya direktiven från de förment skötsamma kostymmännen i partihögkvarteret. Detta märks inte minst på BOJen. En rent fantastiskt låg nivå på vissas argument här och i andra trådar. :o

små rädda människor

Är faktiskt i mitt tycke en intressant fråga.....är SD:s ledning dugliga nog att driva invandrarfrågorna i ledande position?

08 Jan 2013, 23:24
Profile

SlowDad talar om att höja nivån på diskussionen men jag måste ärligt talat säga att dennes argumentationsteknik är något märklig. Cabretta uttryckte ju bara sina personliga erfarenheter, varför är det fyllesnack? Det är många som är väldigt duktiga på att prata förbi varandra här, utan att ens läsa inläggen ordentligt och förstå innebörden i dem. Inläggen blir emotionella istället för sakliga...

Jag lutar allt mer mot att förbjuda de här diskussionerna helt, så kan de som vill hålla de här Goddag Yxskaft-diskussionerna på Flashback istället

08 Jan 2013, 23:25
Profile WWW

SlowDad wrote:
Cabretta wrote:

Det är ingen pajkastning det är istället en rättighet att kräva av att man skriver seriöst. och tycker jag att det är mycket mundiarré som är illa underbyggt så är det helt ok att säga det.

Nej det är inte OK att säga det. På ett diskussionsforum som detta får du ta vad folk säger även om du inte gillar det. Du får diskutera och argumentera med dem, men inte skriva "bla bla" i deras citat och kalla andras åsikter för "fylleprat". Du borde stängas av om du inte kan hålla dej till det.

08 Jan 2013, 23:29
Profile ICQ YIM WWW

SlowDad wrote:
K-G wrote:

Vad räknas då?

Det jag menar är att man måste djupare än att bara dra alla över en kam. Det är det som händer alltför ofta. Har man en stökig snubbe som granne som dricker o slåss och råkar vara finne då är alla finnar såna som slås...
Har man läst om en zigenare som snott når är alla zigenrare tjuvar... Du förstår vad jag menar??

Om man sedan lyfter blicken .. kanske inhämtar större statistik så upptäcker man om man är något normalt begåvad att nej... Det är inte så att alla blondiner är dumma i huvet bara för man sett några på krogen som var det...

Alltså det är för mycket om åsikter som framförs från ett jävla trångt litet perspektiv alltför ofta tyvärr

Capicci ?

Som jag ser det så har du inga argument för din tes som förändrar väljarnas åsikter.
Merparten av väljare gör sitt val baserat på hur de upplever sin verklighet.
Om du verkligen vill förändra så måste du nå kärnan i det du uppfattar vara problematiken och på ett övertygande sätt
visa att du har rätt. Dessvärre så har den politik du (vad det verkar som) förespråkar skapat hela denna debatt och är också
upphovet till alla dina antagonister (hjärnspöken?).

Hur vill du förändra attityder? Genom att påpeka att folk upplever sin verklighet fel (dvs, att de har allvarliga perceptionsproblem) eller genom att lyssna på folk
och förstå deras verklighet?

08 Jan 2013, 23:31
Profile ICQ YIM WWW

Oakman wrote:
SlowDad talar om att höja nivån på diskussionen men jag måste ärligt talat säga att dennes argumentationsteknik är något märklig. Cabretta uttryckte ju bara sina personliga erfarenheter, varför är det fyllesnack? Det är många som är väldigt duktiga på att prata förbi varandra här, utan att ens läsa inläggen ordentligt och förstå innebörden i dem. Inläggen blir emotionella istället för sakliga...

Jag lutar allt mer mot att förbjuda de här diskussionerna helt, så kan de som vill hålla de här Goddag Yxskaft-diskussionerna på Flashback istället

Jag förstår vad du menar Oakman men om man ska lägga en rubrik som påstår att muslimer invaderat sverige och sedan förstärker man "analysen" med att skriva jag citerar

"Min peronliga erfarenhet är att även tjejer utan slöja etc som jobbar på företag och verkar assimilerade har ganska så "avancerade" åsikter när det gäller 9/11 och om huruvida pappan har rätt att bestämma över sina myndiga barn etc. "Ja hon får gifta sej med vem hon vill, men hon får inte gå emot sin pappa". Hört i samband med ett av hedersmorden: "det är bägges fel att det blev så där, hon får inte gå emot sin pappa".
Det är en mer eller mindre accepterad "sanning" bland många muslimer att judarna låg bakom 9/11, testa gärna att ta upp ämnet med dem."

Vist kan man ha upplevt nåt sånt men att upphöja det till "test gärna att ta upp ämnet med dem... Vilka dem?? är det inte hets mot folkgrupp... klart allvarligare än att jag ber dem hålla käft och göra sin läxa ordentligt innan de drar folk över en kam :-)
Jag tar fram sedan EU statistik som visar fakta om invandring som motsäger deras fantasier om att muslimer tar över världen och bemötts av tycke o fyllesnack tycker jag istället för seriös analys. kan inte hjälpa läs o begrunda... Man har rätt att uttrycka sina åsikter men det är också ett krav att kunna styrka det med fakta och inte bara en massa "jag har hört att, jag har en polare som har vart med om.. osv..." jävligt oseriöst... och speciellt när det är så allvarliga ämnen.

Just follow your soul.

Last edited by SlowDad on 08 Jan 2013, 23:44, edited 3 times in total.

08 Jan 2013, 23:33
Profile WWW

SlowDad wrote:
Oakman wrote:

Jag förstår vad du menar Oakman men om man ska lägga en rubrik som påstår att muslimer invaderat sverige och sedan förstärker man "analysen" med att skriva jag citerar

"Min peronliga erfarenhet är att även tjejer utan slöja etc som jobbar på företag och verkar assimilerade har ganska så "avancerade" åsikter när det gäller 9/11 och om huruvida pappan har rätt att bestämma över sina myndiga barn etc. "Ja hon får gifta sej med vem hon vill, men hon får inte gå emot sin pappa". Hört i samband med ett av hedersmorden: "det är bägges fel att det blev så där, hon får inte gå emot sin pappa".
Det är en mer eller mindre accepterad "sanning" bland många muslimer att judarna låg bakom 9/11, testa gärna att ta upp ämnet med dem."

Vist kan man ha upplevt nåt sånt men att upphöja det till "test gärna att ta upp ämnet med dem... Vilka dem?? är det inte hets mot folkgrupp... klart allvarligare än att jag ber dem hålla käft och göra sin läxa ordentligt innan de drar folk över en kam :-)

På vilket sätt skulle det kunna vara hets mot folkgrupp att diskutera 9/11 med en synbart sekulariserad muslim?????

Vari ligger det allvarliga??

08 Jan 2013, 23:37
Profile ICQ YIM WWW

Cabretta wrote:

På vilket sätt skulle det kunna vara hets mot folkgrupp att diskutera 9/11 med en synbart sekulariserad muslim?????

Eller en fullt troende muslim för den delen.

Jag känner en kall dogm kryper längs golvet just nu :mrgreen:

08 Jan 2013, 23:40
Profile ICQ YIM WWW

SlowDad wrote:

Den första delen av citatet får man ta för vad det är, en personlig erfarenhet från en individ. Det påstås heller inget annat. Den sista meningen i citatet kan däremot självklart ifrågasättas. Hets mot folkgrupp är det knappast men däremot ett ganska svävande påstående. Men då behöver man bara säga det, att man ifrågasätter det. Att det är att avfärda som en generalisering utan empirisk grund (för det är jag tämligen säker på att det är, Cabretta får gärna komma med källhänvisningar). Att nedvärdera personen och avfärda som "fyllesnack" gör ju bara att folk kommer ifrågasätta dig och din argumentation, SlowDad.

08 Jan 2013, 23:47
Profile WWW

och sorry... jag tycker att det är mycket på fyllesnacknivå. Ni vet... man är på krogen och ni alla har mött dem... de där stackars som när de fått några pilsner i sig har minsann en jävla massa åsikter om det ena o andra... ingen analys eller större erfarenhet bara en ren och skär mundiarré... Sorry om det är att nedvärdera människor men det är för mycket av sånt som accepteras. nån typ av seriositet bör man ha rätt att kräva om folk ska prata om så allvarliga saker...

Just follow your soul.

08 Jan 2013, 23:53
Profile WWW

det är fan sjukt... Oakman om det är några som ska bannas vore det intressant att få höra vilka som borde bannas...
Quote:
Hets mot folkgrupp är det snudd på när man skriver såsom det skrevs ja.

Vad exakt är hets mot folkgrupp? Att ha erfarenheter av människor och sedan dela med sig av dessa?

Quote:
Nu väljer du att plocka en bit ur citatet läs hela citatet och dt är bara bedrövligt att se att folk kan bilda sig en uppfattning med såna grunder...
Att kvinnor med slöja de har den o den åsikt och araber o muslimer de har den åsikt att det är judar bakom 11 september... men det är paranoid ju att skriva sånt??? det fins inga som helst grundfakta som styrker detta??
ni är fan sjuka.

Som jag försökt påpeka tidigare, du kan aldrig ta erfarenheter från en människa.
Låt oss säga att jag pratar med 100 random tyskar och 77 av dem föredrar BMW framför andra tyska bilmärken, då är min personliga erfarenhet att
de flesta tyskar jag har pratat med föredrar BMW.
Eller är sådana upplevelser felaktiga?

Quote:
Oakman du har särkerligen rätt i att min ton hjälper inte dessa extremister här att kunna ta emot min analys utan kommer istället att låsa dem än mer i sina "övertygelser" men jag måste avslöja att jag har gett upp tron att kunna få dem att föra en vettig debatt. Det är när man tvingas ner på apnivån som man apar sig

Vem är extremist och varför?
Min tolkning av alltihopa är att du menar att SDs hjärnspöken är muslimer.
Jag får en känsla av att ditt hjärnspöke är rasister, nazister, fascister och andra "extremister".
Men än har jag inte sett något av det.

Jag skulle gärna föra denna diskussion på en akademisk nivå med tydliga tolkningsramar och en fullgod begreppsapparat.

09 Jan 2013, 00:00
Profile ICQ YIM WWW

Joshunznera wrote:

små rädda människor

Joshunznera, jag måste säga att det aldrig upphör att förvåna mig hur en till synes mycket intelligent människa som du, gång på gång tar till så plumpa uttryck som du gör här ovan. Vad tror du att du vinner på att beskriva dina meningsmotståndare som "små rädda människor" och annat nedvärderande? Själv kommer du ju sällan eller aldrig med några som helst argument, men du tittar gärna i in tråd efter tråd och ger glirningar och tjuvnyp. Egentligen borde jag väl inte bry mig efter som allt det du skriver gynnar mig och dem som tycker som jag, men jag tror du kan bättre än så.

Allvarligt talat (och det menar jag verkligen), är det inte du som är rädd? Jag har mycket svårt att se någon annan anledning till att du skriver som du gör nämligen. Tråden handlar om Muslimska brödraskapet, som bevisligen är en vedervärdig organisation som alla tänkande människor bör vilja motarbeta. Ändå går du till attack mot SD och deras väljare. Vari består relevansen i detta?

Tiden är förbi då man kunde vinna genom att smäda utan substans. Skärp dig! :twisted: :D

09 Jan 2013, 00:00
Profile

SlowDad wrote:
det är fan sjukt... Oakman om det är några som ska bannas vore det intressant att få höra vilka som borde bannas...

Hets mot folkgrupp är det snudd på när man skriver såsom det skrevs ja. Nu väljer du att plocka en bit ur citatet läs hela citatet och dt är bara bedrövligt att se att folk kan bilda sig en uppfattning med såna grunder...
Att kvinnor med slöja de har den o den åsikt och araber o muslimer de har den åsikt att det är judar bakom 11 september... men det är paranoid ju att skriva sånt??? det fins inga som helst grundfakta som styrker detta??
ni är fan sjuka.

Oakman du har säkerligen rätt i att min ton inte hjälper dessa extremister här att kunna ta emot min analys utan kommer istället att låsa dem än mer i sina "övertygelser" men jag måste avslöja att jag har gett upp tron att kunna få dem att föra en vettig debatt. Det är när man tvingas ner på apnivån som man apar sig...

Nej det är inte hets mot folkgrupp att föra en diskussion med någon om vad de tror hände kring 9/11. Varken om jag frågar judar eller muslimer.

Jaha, nu är alla som inte håller med dej på apnivån.

09 Jan 2013, 00:04
Profile ICQ YIM WWW

Cabretta wrote:

"Det är en mer eller mindre accepterad "sanning" bland många muslimer att judarna låg bakom 9/11

Det är allvarligt att slänga en sån lögn. Det är din förvrängda uppfattning du projicerar. Det är ingen sanning. Du kan inte lägga upp fakta bakom ditt påstående att det är "accepterat" av "många muslimer"??? Hur många... Jaha de du träffat.. jaså jaha... tack ska vi ta det som en europeisk realitet som stärker att muslimer tar över världen?

Ah nu ger jag upp den meningslösa diskussion för ni har inget seriöst underlag bara en massa tyckande och rädslor. Tycker du ska sälja din nyhet till Aftonbladet :-) Judarna bakom 11/9 enligt alla mina muslismska polare... nej förlåt de är inte dina polare... men skönt att kunna ta alla i en säck på nåt vis.. vetenskapligt imponerande

Makten skriver : "Tråden handlar om Muslimska brödraskapet, som bevisligen är en vedervärdig organisation som alla tänkande människor bör vilja motarbeta" och om det vore så vore det en sak men läs allt och då skönjar man att det är mer än så man vill förstärka teorin att de har en plan at invadera sverige... och då är det plötsligt betydligt mer fantasibetonat än att bara tycka illa om de som är muslismska extremister.
Det måste finnas rim o reson i en debatt. Att ta alla muslimer i en säck och stämpla de som extremister är bara dumt. Sedan glider debatten på hur många invandrare vi har som om det hade med Muslismska brödarskapet att göra... nej nu skärp er säger jag...

Just follow your soul.

09 Jan 2013, 00:07
Profile WWW

[/quote]

hahahahaha vilken låg nivå ni har... sorry guys jag orkar inte ens besvara idioti... "inte de jag träffat och jag träffat många..." men skärp dig för fan!!!! du har också träfat finnar som slås och zigenare som stjäler eler hur... rätt många också säkert... fy fan skärp er---[/quote]

Förstår du inte att folk bygger sina åsikter (och röstar) efter hur de upplever sin egen verklighet?
Ska du påverka folk så måste du också förbättra deras omedelbara verklighet (och den politik du verkar föredra är upphovet till de åsikter vi ser idag).[/quote]

Tack.

tycker herr SlowBrain här borde skärpa sig lite och inte bara direkt försöka
förlöjliga eller krympa oss som inte delar hans åsikter.

09 Jan 2013, 00:28
Profile ICQ WWW

Slowdad;
hahahahaha vilken låg nivå ni har... sorry guys jag orkar inte ens besvara idioti... "inte de jag träffat och jag träffat många..." men skärp dig för fan!!!! du har också träffat finnar som slås och zigenare som stjäler eller hur... rätt många också säkert... fy fan skärp er---

EJ slowdad:
Ska du påverka folk så måste du också förbättra deras omedelbara verklighet (och den politik du verkar föredra är upphovet till de åsikter vi ser idag).

Tack.

tycker herr SlowBrain här borde skärpa sig lite och inte bara direkt försöka
förlöjliga eller krympa oss som inte delar hans åsikter.

hehe nu får du fixa quote på rätt sätt :-) andra delen är inte mitt :-) och så tycker jag... sorry

Just follow your soul.

09 Jan 2013, 00:33
Profile WWW

Att banna någon finns det ingen anledning att göra. Jag brukar dessutom varna folk först så de får en chans att skärpa till sig, såvida det inte gäller spammare eller dylikt.

Man kan väl sammanfatta det som att de här diskussionerna är rätt meningslösa. Jag tror heller inte att alla här står nödvändigtvis så långt från varandra i åsikter som det ibland kan framstå.

09 Jan 2013, 00:38
Profile WWW

SlowDad wrote:
Cabretta wrote:

"Det är en mer eller mindre accepterad "sanning" bland många muslimer att judarna låg bakom 9/11

Det är allvarligt att slänga en sån lögn. Det är din förvrängda uppfattning du projicerar. Det är ingen sanning. Du kan inte lägga upp fakta bakom ditt påstående att det är "accepterat" av "många muslimer"??? Hur många... Jaha de du träffat.. jaså jaha... tack ska vi ta det som en europeisk realitet som stärker att muslimer tar över världen?

http://www.youtube.com/watch?v=VplrNT96niY

Ah nu ger jag upp den meningslösa diskussion för ni har inget seriöst underlag bara en massa tyckande och rädslor. Tycker du ska sälja din nyhet till Aftonbladet :-) Judarna bakom 11/9 enligt alla mina muslismska polare... nej förlåt de är inte dina polare... men skönt att kunna ta alla i en säck på nåt vis.. vetenskapligt imponerande

Makten skriver : "Tråden handlar om Muslimska brödraskapet, som bevisligen är en vedervärdig organisation som alla tänkande människor bör vilja motarbeta" och om det vore så vore det en sak men läs allt och då skönjar man att det är mer än så man vill förstärka teorin att de har en plan at invadera sverige... och då är det plötsligt betydligt mer fantasibetonat än att bara tycka illa om de som är muslismska extremister.
Det måste finnas rim o reson i en debatt. Att ta alla muslimer i en säck och stämpla de som extremister är bara dumt. Sedan glider debatten på hur många invandrare vi har som om det hade med Muslismska brödarskapet att göra... nej nu skärp er säger jag...

Det är tyvärr ingen lögn, enligt Jazeera tror 45 % av engelska muslimer att attacken utfördes av USA/Israel. Stämmer rätt bra med mina egna iakttagelser hos många muslimer i Sverige.
http://www.youtube.com/watch?v=VplrNT96niY

09 Jan 2013, 00:41
Profile ICQ YIM WWW
This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.   [ 60 posts ]  Go to page Previous  1, 2