Jag får väl börja holka ur mina mustard-kondingar och sätta i motstånd i dem i stället kanske?

Annars kan jag ju alltid köpa en massa billiga kretskort med komponenter på från ebay i kina och montera in lite här och där för att vilseleda fokus
Det ser ju inge kul ut heller om man kletar över allt med lim, så detta är en sorts kompromiss jag gör där man inte ser vad det är för värde på komponenterna
Ja, jag får väl köpa en liten stuga i nått U-land och sitta där och knåpa ihop stärkare
