Låter bra det , stärkarhälar'n

! Visst ska det knäppa och klinga men jag tycker att det låter lite för mycket för att det ska kännas helt ok. Stärkaren fick jag av min pappa som hittat den, gratis, på loppis så jag vet ju ingenting om skick, spänningar, kondensatorer och allt annat sånt där starkströmsaktigt som ni pulare har koll på. Jag hör av mig när det börjar dra ihop sig till Ölandsresa.