
Ska göra wahwah-mod, komponenter stämmer inte.
Hej,
Ska precis sätta mig och göra mig min första mod över huvudtaget på min Crybaby CGB-95 WAhwah.
Skall göra stinkfootmodden och börja med att ta bort buffersektionen. Men mitt PCB (Rev-I), stämmer inte helt överens med den på stinkfoots hemsida.
http://stinkfoot.se/archives/546Jag har en röd, capacitator, tror jag att det är, istället för det sjätte motståndet som han säger att man skall ta bort.
Nu vet jag inte hur jag skall genomföra det här, kan nån snäll själ där ute hjälpa mig? Vad ska jag ta bort?
Bild på mitt kretskort:

mvh Gustav