| Author |
Message |
|
Renegade
Joined: 19 Jun 2005, 09:35 Posts: 5459 Location: Uppsala-la-la-la
|
 'Husarrest'
Polisen spärrade av flera kvarter på grund av ett bombhot mot en restaurang.  Eftersom jag bor innanför avspärrningen kunde jag inte lämna huset. Och gjorde jag det skulle jag inte komma tillbaka hem förrän avspärrningen hävts. http://www.unt.se/uppsala/ingen-tandano ... fault.aspxVart fan är världen på väg? /R Edit: Avspärrningen är hävd och inget exploderade.
_________________ "Art is the last thing I'm worried about when I'm writing a song. As far as I'm concerned, art is just short for 'Arthur'." - Keith Richards
|
| 04 Sep 2011, 14:41 |
|
 |
|
FenderBender
Joined: 15 Apr 2008, 11:31 Posts: 10329 Location: Själevad SWISH
|
 Re: 'Husarrest'
Trist. Man vill inte ha husfriden störd av terrorister. Skönt att faran är över - eller rättare sagt, att det aldrig var någon egentlig fara. Men det visste ju inte du då. 
_________________ Absentem laedit, qui cum ebrio litigat (Publilius Syrus)
|
| 04 Sep 2011, 15:02 |
|
 |
|
Renegade
|
Blev just 'förhörd' av polisen ang. iaktagelser. /R
_________________ "Art is the last thing I'm worried about when I'm writing a song. As far as I'm concerned, art is just short for 'Arthur'." - Keith Richards
|
| 04 Sep 2011, 15:58 |
|
 |
|
kjelle
|
Renegade wrote: Blev just 'förhörd' av polisen ang. iaktagelser. /R Med ditt nick, har vi Uppsalabor länge tyckt att det var något skumt. 
| 04 Sep 2011, 16:14 |
|
 |
|
Renegade
|
kjelle wrote: Renegade wrote: Blev just 'förhörd' av polisen ang. iaktagelser. /R Med ditt nick, har vi Uppsalabor länge tyckt att det var något skumt.  Jag är oskyldig (den här gången  ). /R
|
| 04 Sep 2011, 16:27 |
|
 |
|
Telemannen
Joined: 24 Jan 2010, 21:08 Posts: 332 Location: Norduppland SWISH
|
Lingon, igen? EDIT: Oops, kollade länken och visst var det Lingon. Var lite för snabb där 
|
| 04 Sep 2011, 17:04 |
|
 |
|
Renegade
|
Telemannen wrote: Lingon, igen? EDIT: Oops, kollade länken och visst var det Lingon. Var lite för snabb där  Yepp, visst är det Lingon (igen). För de som inte är uppdaterade brann deras träveranda för några veckor sedan. /R
|
| 04 Sep 2011, 17:19 |
|
 |
|
Joshunznera
Joined: 03 Dec 2002, 21:30 Posts: 18992 Location: Södra sthlm SWISH
|
Renegade wrote: Telemannen wrote: Lingon, igen? EDIT: Oops, kollade länken och visst var det Lingon. Var lite för snabb där  Yepp, visst är det Lingon (igen). För de som inte är uppdaterade brann deras träveranda för några veckor sedan. /R trevligt ställe annars, den där rest Lingon, när den inte brinner
_________________------------------------------------------------- The beat goes on and I´m so wrong
|
| 04 Sep 2011, 20:40 |
|
 |
|
Renegade
|
Joshunznera wrote: trevligt ställe annars, den där rest Lingon, när den inte brinner Bra MDM-ställe. Mat, Dryck och Musik. Några grannar tycker att det spelats för högt sent på kvällarna, kanske man ska söka gärningsmannen där... /R
|
| 05 Sep 2011, 08:41 |
|
|