<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
Ja, för några veckor sen var det rätt bra drag här... men de enda som kan väcka bojen til liv igen är ju vi som häckar här!
Skriv mer!!!! allihop!! Jag med!
Trodde faktiskt att fler skulle hitta hit men, men... vi får la hålla ut ett tag till!
<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
Ja, smekmånaden är väl över nu. Det behövs mer än en gemensam besvikelse över GMFs trollbesvär för att driva ett plank. Den kritiska kreativa massan verkar aldrig ta form här. Kanske är det för mycket med två liknande forum i vårt land.
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
Vilka har tänkt att dra till gitarrmässan i helgen, förresten? Jag ska dit i morgon, någon mer som ska dit?
<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
Ja, jag skall vara där från 08.00 imorgon bitti (inlastning på mässan) till 16.00 på söndag så mig kan ni alltid komma förbi och hälsa på. Många roliga prylar att titta på vid mitt (+ Mr Cheese) och UGGs bord. Speciellt ni som inte kunde närvara vid förra höstens mässa i Stockholm bör ta en titt på planketborden.
-- Janne
<b>Vintage Vibe</b>
http://www.vintage-vibe.net/<i>Specializing in vintage tube amp restoration and repair"]