<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
Ja usch ja.. jag glömmer aldrig ångesten i vår gamla bytesaffär när Biltons strata var på avvägar.. men den kom till rätta till slut.

Jag skickade en förstärkare till Kiruna för nått år sedan och den åkte mellan Trollhättan, Göteborg, Malmö innan den bestämde sig för att åka till Kiruna.. den logistiken fattar jag bara inte

Men den kom fram till slut.. efter 1,5 vecka. Jag kollade just på "sök frakt" på deras hemsida men den säger just inte mycket mer än att den är inlämnad i måndags.
Men tat lugnt de brukar komma fram och om inte paketet dyker upp så tror jag bestämt att det låg inte mindre än 2 orginal fenderhalsar från 1962 i paketet

Hälsar
Galanti
gitarrmissbrukare
<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
De visade sig vara ganska hjälpsamma i dina hemtrakter galanti, om jag inte minns fel. Var det den gitarren som de trodde var ett trasigt paket på 20x30cm efter något haveri?
/Bilton
"Arbete främjar hälsa och välstånd och förhindrar många tillfällen till synd!" -Martin Luther