Säljer en Ibanez JS1000BTB Joe Satriani signaturgitarr bestyckad med Suhr Doug Aldrich mickar. Made in Japan av Team J. Craft. Gitarren är i perfekt skick och kommer med ett fint orginal hardcase, papper, liten väska med nycklar till stall och dragstång och sadel. Medföljer gör även det blåa läderaxelbandet som kostar 350kr nytt. Suhrmickarna kostar 3000kr nya. Tyvärr följer inte orginalmickarna med då jag inte fick med dem när jag köpte den begagnad för drygt ett år sedan. Ett par Ibanez V-mickar följer med om nån vill ha det. Enligt förra ägaren var det de som var orginalmickar med vi vet ju att det skall vara DiMarzio Fred.
Gitarren låter och spelar så bra som en som bara en sån här gitarr kan. Det är en Strata på steroider med stratans 22 band. Lönnhals med rosewood och kropp i lind. Ergonomiskt utformad och lätt och skön att spela på. Suhr mickarna låter fantastiskt bra och låter även bra i Coilsplit vilket det är på båda mickarna genom att dra upp volym och tonkontroll.
Hade tänkt mig runt 9 papp för den men nu får den gå till Bojare för <font size="4">7900kr</font id="size4">. Köparen står för eventuell frakt. Mejla eller PM:a genom profilen.
02 Aug 2011, 16:20
The Bluesman
Joined: 25 May 2008, 07:39 Posts: 1073 Location: ENKÖPING C
Inga del byten tex gitarr, rör stärk?
02 Aug 2011, 17:39
Waterbird
The Bluesman wrote:
Inga del byten tex gitarr, rör stärk?
Hade inte tänkte mig det men tackar som frågar. Är ute efter en Les Paul annars.
Users browsing this forum: No registered users and 67 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum