Hej på er!
För att få råd med min dröm (RIKTIGT bra akustisk gitarr) så säljer jag härmed av nästan allt jag har i musikväg. Jag lägger ut det här först, sedan andra forum och till slut blocket / tradera...
Om det är något speciellt ni önskar bild på så hojta till så ska jag slänga in det i tråden. Bud är de som gäller...
Kontakta mej antingen via PM, email:
abarth_racing@hotmail.com eller telefon 0727-281899. Grejerna finns i Skara men frakt kan ordnas mot kostnad.
Här kommer iallafall listan:
<b>
Gibson Les Paul Standard 2002</b>, första året Les Paul Standarden började byggas på samma sätt som de gjorde på sent 50-tal. Wine red med 50's hals, plektrumskydd liggande i originalcase, aldrig monterat. Säljes pga att jag inte är någon Les Paul kille...
<s><b>
Epiphone ES-295</b>, modifierad för vackrare huvudform typ Gibson, samt nedslipad och behandlad kropp för att slippa "guld" lacken som inte är så snygg på Epiphone modeller. Original bigsbytyp svaj medföljer samt trästall. Hardcase av tåligare modell.</s> <font color="red"><b>SÅLD</b></font id="red">
<b>Fenix Jazzbass</b> 5-strängad, svart med tortiose plektrumskydd, mycket lite spelad då jag inte är basist
<b>Alvarez Jumbo Artist 5072</b>, ca 1995 års modell, stark volym och välbalanserat ljud. Extra tjock gigbag medföljer.
<b>Fenix 12-strängad dreadnought</b>, spricka i stallet, men har inte förstorats på 8 år och fungerar ypperligt ändå.
<b>
Fenix Minijumbo med mick</b>, behöver fixas lite, greppbräda har släppt lite vid ljudhålet, går att spela på alldeles utmärkt. Massor med Abalone utsmyckning!!!
<b>Fenix Telecaster</b>, isärplockad och delvis nedslipad lack. Lönnhals, kropp med fågellönntopp och baksida (riktig, ingen pålagd bild) och bindings. Guldmekanik
<b>Yamaha C40</b>, nylongitarr - klassisk gitarr. Liten skada vid lock / sarg 2x1 cm, fungerat ypperligt ändå i 6 år
<b>Rocktron Chameleon</b>, digital förstärkar- och högtalarmodellering med oändliga kombinationer! Med strömförsörjning och manual
<b>
Yamaha VA-2</b>, 2 watts(!) portabel gitarrförstärkare med 2 kanaler och antingen batteridrift (9V) eller via batterieliminator (medföljer ej)!!! Även hörlurar kan kopplas i och därmed även till stereon hemma!
<b>Dynacord Rex</b> 1964 års modell, 2-kanalig rörförstärkare med tremolo. Bestyckad med EL34:or och är i fint originalskick. Drygt 30 watt och 2x12" högtalarelement. Helt genomgången av doktorvacuum.se
<b>
Dunlop Cry Baby</b> - nästan ny
<b>Dunlop JH-2 Fuzz Face</b> - moddad till originalkrets med + jord och germanium transistor - moddad av doktorvacuum.se
<b>Shure 55S</b> 50-tal med on/off switch (ovanligt) och medföljande kabel
<b>
AKG c3000</b> - kondensatormikrofon, lite använd, inkl. låda
T<b>rombone Olds Ambassador</b> - mitten 70-tal, amerikansktillverkad i bra skick! Jag har använt den i 7 år innan den ställdes undan och nu är det dags att göra lite plats.
<s><b>PA slutsteg Zachry</b>, 2x300 w RMS vid 4 ohm, använt ca 20 h</s> <font color="red"><b>SÅLT</b></font id="red">
<b>
Mixer Behringer 2642</b>, använd ca 40 h
<b>
Studiomonitorer Tannoy Active</b> med separat slutsteg för diskant och bas, använda ca 50 h totalt
<b>
Rackställning</b>, rullbart, vinklad nederdel
<b>Behringer kompressor / deesser</b> 2 kanals, använt ca 3 h totalt!
<b>Alesis SR16</b> trummaskin, ingen nätadapter
<b>
RME Multiface</b> med PCMCIA kort för bärbar dator och 3 st kablar för koppling emellan fristående burk och PCMCIA kortet inkl. mjukvara
<s><b>Gemini GX-400</b> passiva PA-högtalare</s> <font color="red"><b>SÅLT</b></font id="red">
<b>
Speakonkablar</b> - långa och grova...

<b>Kablar</b> i massor, gitarr, mikrofon, patch m.fl.
<b>Diverse gitarrmekanik</b>, mest elgitarr