| Author |
Message |
|
daffyd
|
 2 Epiphone LP Tjeckiska. Ej aktuell längre!
DÅ JAG SÅLT EN AV DESSA SKÖNINGAR SÅ BEHÅLLER JAG NU DEN ENA[:)]. BARA Å SÄGA GRATTIS TILL ETT KANONKÖP TILL DEN SOM KÖPTE EN AV DOM[:)]! Dessa e helt jäkla grymma som grundmatrial om man vill uppgradera med pottar,stämmisar och mickar. Long tenon på dessa och är byggda i Al med fet lönntopp och riktigt vacker träfane´rstopp. Jag har två i originalskick. Bägge två låter och spelar skitbra så de e inte så viktigt vilken som säljs. Den ena e en Limited edition, vilket innebär Schaller hardware och Pafmickar samt Schaller stämmisar. Den andra har Japanska mickar original som faktiskt låter skitbra. skickar bilder på dom vid intresse. Enligt mig e dessa helt i klass med sina Japanska släktingar och många fall bättre, fast jävligt mycket billigare. Kom gärna och testa[:)]. Först till kvarn gäller! Denna som är original med en lagad ding på vill jag 3000:- för. Denna är numera moddad med nya pottar orangedrops och Mean90 mickar. Tänkte mig 3700:- för den.  Mvh Daffyd Call me black, call me white. Call me anything you like, just don´t call me late for a party! haraldhellstrom@hotmail.com
|
| 31 Jan 2011, 00:14 |
|
 |
|
haellgren
|
Hoj Daffyd! Nu fattade jag inte om du sålde en eller två olika Episar [:I]. Men vad har du för vikt + halstjocklek på guran ? Case ? Hare ! 
|
| 04 Feb 2011, 20:31 |
|
 |
|
daffyd
|
haellgren wrote: Hoj Daffyd! Nu fattade jag inte om du sålde en eller två olika Episar [:I]. Men vad har du för vikt + halstjocklek på guran ? Case ? Hare !  Tjena! Den ena väger 4,1kg den andra 4,4kg enligt badrumsvågen. Dessa har ju mer en 60 hals inte för tjock och inte för smal[;)]. Mvh Daffyd Call me black, call me white. Call me anything you like, just don´t call me late for a party! haraldhellstrom@hotmail.com
|
| 04 Feb 2011, 20:52 |
|
 |
|
daffyd
|
Bump! Nu e de bara två kvar, går en till så behåller jag e den sista. Riktigt bra pållar till fyndpris[:)]. Mvh Daffyd Call me black, call me white. Call me anything you like, just don´t call me late for a party! haraldhellstrom@hotmail.com
|
| 15 Feb 2011, 07:59 |
|
 |
|
Dava
|
daffyd wrote: Bump! Nu e de bara två kvar, går en till så behåller jag e den sista. Riktigt bra pållar till fyndpris[:)]. Mvh Daffyd Call me black, call me white. Call me anything you like, just don´t call me late for a party! haraldhellstrom@hotmail.comVilken av dem kostar 4k? --------------------------- - Köpes: Digitech Tsr 24
|
| 15 Feb 2011, 21:06 |
|
 |
|
daffyd
|
Dava wrote: daffyd wrote: Bump! Nu e de bara två kvar, går en till så behåller jag e den sista. Riktigt bra pållar till fyndpris[:)]. Mvh Daffyd Call me black, call me white. Call me anything you like, just don´t call me late for a party! haraldhellstrom@hotmail.comVilken av dem kostar 4k? --------------------------- - Köpes: Digitech Tsr 24 De e den högra med den cremefärgade micken, vilket är en Dimarzio från 1976,Straplocks,Grover rotomatics, bytt till CTS pottar med Orangedrops perfekt gjort av Stompe här på Bojen. Dessutom e de en Limited Edition vilket innebär Shaller hardware original[:)]. Guran e i perfekt skick och byggd 98. Sitter 009 set Ernie Ball och intonerad justerad alldeles nyligen, låter å spelar grymt[:)]. Ett kanonköp vill jag nog påstå med tanke vad man får för pengen. Mvh Daffyd Call me black, call me white. Call me anything you like, just don´t call me late for a party! haraldhellstrom@hotmail.com
|
| 15 Feb 2011, 21:34 |
|
 |
|
henriperkio
|
du kan inte tänka dig att skicka några fler foton på den mörkare toppen med cremefärgad stallpickup? och kanske skriva nån mer rad om den av vad du vet 
|
| 21 Feb 2011, 17:58 |
|
 |
|
daffyd
|
henriperkio wrote: du kan inte tänka dig att skicka några fler foton på den mörkare toppen med cremefärgad stallpickup? och kanske skriva nån mer rad om den av vad du vet  Jodå! Skickar bilder till dig när du svarat på mejlet jag skickat till dig, sen fyller jag på med lite mer info här ovanför[:)]. Mvh Daffyd Call me black, call me white. Call me anything you like, just don´t call me late for a party! haraldhellstrom@hotmail.com
|
| 21 Feb 2011, 18:22 |
|
 |
|
daffyd
|
Söndagsbump! Call me black, call me white. Call me anything you like, just don´t call me late for a party! haraldhellstrom@hotmail.com
|
| 27 Feb 2011, 23:48 |
|
 |
|
daffyd
|
Upp! Call me black, call me white. Call me anything you like, just don´t call me late for a party! haraldhellstrom@hotmail.com
|
| 02 Apr 2011, 18:55 |
|
 |
|
adamin
|
Intressant. Var finns den för 3000?
Mvh adamin
|
| 18 Apr 2011, 17:51 |
|