View unanswered posts | View active topics It is currently 29 Sep 2026, 05:51



Reply to topic  [ 8 posts ] 
Gibson SG Special reissue "BORTA" 
Author Message

Joined: 28 Apr 2008, 22:30
Posts: 8608
Location:
Post Gibson SG Special reissue "BORTA"
Om någon är intresserad kan jag tänka mig att sälja denna (byte/delbyte är också intressant).

Någon slags limited edition som tillverkades i 400 ex. Från 2007 om jag förstått det rätt.

Minst lika bra som en Standard, dvs detta är ingen faded eller liknande utan är lackad i cellulosa och har bra delar.

Låter riktigt bra och är i gott skick. Säljes för att det hänger en "äkta" Special bredvid denna och två är ju onödigt.

Riktpris: inte en aning???


I'll call the cops on my own self, figure out a way to please those men
I'll play detective, I'll play bloodhound, sniffing up clues with my nose in the mud


15 Oct 2010, 19:35
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 30 Jun 2008, 13:04
Posts: 211
Location:
Post 
Du har mail.


15 Oct 2010, 21:06
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 10 Jun 2005, 00:29
Posts: 686
Location: Stockholm
Post 
Du har mail även från mig

Image


15 Oct 2010, 21:11
Profile

Joined: 28 Apr 2008, 22:30
Posts: 8608
Location:
Post 
Så här ser den ut:
Image


I'll call the cops on my own self, figure out a way to please those men
I'll play detective, I'll play bloodhound, sniffing up clues with my nose in the mud


15 Oct 2010, 21:30
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 28 Dec 2007, 17:14
Posts: 1827
Location: Trollhättan
Post 
Mail i lådan Fredrik

http://www.myspace.com/primaryman


15 Oct 2010, 21:36
Profile

Joined: 23 Mar 2010, 20:08
Posts: 69
Location:
Post 
Byte/delbyte mot en Gibson SG Standard kanske?


16 Oct 2010, 00:56
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 04 Feb 2003, 08:49
Posts: 983
Post 
Va fan, den skulle jag köpt [:(][V]

MIssade ditt mailsvar.

//Patrik


17 Oct 2010, 19:57
Profile

Joined: 28 Apr 2008, 22:30
Posts: 8608
Location:
Post 
pafal wrote:

Va fan, den skulle jag köpt [:(][V]

MIssade ditt mailsvar.

//Patrik



He he, ja sorry.

Jag fick in ett par bra bud och valde att göra affär med Primaryman.
Det är svårt att avgöra vem man ska göra affär med.
Primaryman har köpt 6 guror av mig nu och detta fick bli hans "trogenhetspresent"[:)]

Är det just det lilla plektrumskyddet du är ute efter?
Annars går det att få tag på bra Specials.


I'll call the cops on my own self, figure out a way to please those men
I'll play detective, I'll play bloodhound, sniffing up clues with my nose in the mud


17 Oct 2010, 22:01
Profile ICQ YIM WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 8 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: Majestic-12 [Bot] and 47 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.