Squier Classic Vibe 50s Telecaster SÅLD
<b>Gitarren är såld. Tack för visat intresse!

</b>
Säljer en Classic Vibe 50s Telecaster i absolut nyskick, har bara spelats några få gånger.
Gitarren har lika bra (om inte bättre) fretwork än vad min custom shop fender stratocaster har.. om ni hämtar den på plats kan ni få jämföra det själv

För er som inte hört talas om det är classic vibe-serien en ny serie som tillverkas av en ny fabrik som av någon outgrundlig anledning missat vad Squier egentligen handlar om och började trycka ut gitarrer med högre byggkvalitet än Fenders amerikanska custom shop..
Gitarren har alnico-pups som låter grymt, och tyst elektronik. Telecastern är tillverkad i <s>gran</s> tall, precis som de allra första Esquire telecastersarna
Finns mer att läsa om serien här:
http://www.tdpri.com/forum/telecaster-discussion-forum/108828-new-squier-classic-vibe-50s-telecaster.htmlDe på telecaster-forum är lyriska över dem, och de flesta där har redan fender custom shop teles.
Guran har inte en skråma på sig, har aldrig gigats med.. endast lirats någon gång hemma.
Jag vill ha 2200kr för den. Byten mot pedaler el.dyl. är intressant.
OBS: Fr.o.m. den 17:e kommer jag att åka till Stockholm så då kan guran hämtas i centrala stockholm, eller levereras
om vi kommer överens om något i förväg