 |
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 10 posts ] |
|
Fender Stratocaster Classic 70's *SÅLD*
| Author |
Message |
|
Tuff
Joined: 06 Nov 2007, 22:58 Posts: 1172 Location: Stockholm
|
 Fender Stratocaster Classic 70's *SÅLD*
Tänkte försöka sälja av en av stratorna för ett annat köp.
De är en Vit med Rosewood hals MIM från 2004 som har uppgraderad elektronik, och mickar från en American Standard på ett mintgrönt plektrumskydd. Spelar kanon och är giggad en del så den har fått lite skönhetsmärken. Och sen saknas tyvärr plattan på baksidan. Banden är i fint skick. ett okej hardcase ingår.
Bud!
__
"I like any reaction I can get with my music. Just anything to get people to think. I mean if you can get a whole room full of drunk, stoned people to actually wake up and think, you're doing something." - Jim Morrison
|
| 02 Jul 2010, 12:38 |
|
 |
|
iggypop
Joined: 05 Sep 2009, 00:27 Posts: 111 Location:
|
Var finns den?
|
| 02 Jul 2010, 13:11 |
|
 |
|
Tuff
Joined: 06 Nov 2007, 22:58 Posts: 1172 Location: Stockholm
|
iggypop wrote: Var finns den?
Den finns i Stockholm och jag föredrar att inte skicka. __ "I like any reaction I can get with my music. Just anything to get people to think. I mean if you can get a whole room full of drunk, stoned people to actually wake up and think, you're doing something." - Jim Morrison
|
| 02 Jul 2010, 13:14 |
|
 |
|
iggypop
Joined: 05 Sep 2009, 00:27 Posts: 111 Location:
|
...jag finns också i Stockholm... Kommer det upp några bilder?
|
| 02 Jul 2010, 13:56 |
|
 |
|
Tuff
Joined: 06 Nov 2007, 22:58 Posts: 1172 Location: Stockholm
|
iggypop wrote: ...jag finns också i Stockholm... Kommer det upp några bilder?
Ska langa upp bilder så snart kameran är tillbaka. Den är ute och reser just nu! __ "I like any reaction I can get with my music. Just anything to get people to think. I mean if you can get a whole room full of drunk, stoned people to actually wake up and think, you're doing something." - Jim Morrison
|
| 03 Jul 2010, 17:12 |
|
 |
|
Burner
Joined: 04 Mar 2003, 10:10 Posts: 5832 Location: Stockholm
|
Bild(så får du ett kontant bud) eller så kan jag komma & kolla på den IRL om det va i Sthlms området.. <font size="1"> // I never claimed that I could play guitar.. but I look like a RockStar // http://www.myspace.com/attitudemusicalproject</font id="size1">
|
| 04 Jul 2010, 22:24 |
|
 |
|
The Bluesman
Joined: 25 May 2008, 07:39 Posts: 1073 Location: ENKÖPING C
|
Jag har mailat!
|
| 05 Jul 2010, 00:25 |
|
 |
|
Burner
Joined: 04 Mar 2003, 10:10 Posts: 5832 Location: Stockholm
|
Är det 3 singelcoil på nu eller?! <font size="1"> // I never claimed that I could play guitar.. but I look like a RockStar // http://www.myspace.com/attitudemusicalproject</font id="size1">
|
| 05 Jul 2010, 12:43 |
|
 |
|
Tuff
Joined: 06 Nov 2007, 22:58 Posts: 1172 Location: Stockholm
|
Yepp! Men den där setupen sitter kvar i ett p-skydd om man vill ha den. De är En japan mick i hals, en Tonerider Classic 4 i mitt och orginal i stall tror jag. __ "I like any reaction I can get with my music. Just anything to get people to think. I mean if you can get a whole room full of drunk, stoned people to actually wake up and think, you're doing something." - Jim Morrison
|
| 05 Jul 2010, 12:59 |
|
 |
|
The Bluesman
Joined: 25 May 2008, 07:39 Posts: 1073 Location: ENKÖPING C
|
Jag mailade men pga virus kunde jag ej komma åt ditt svar!
Sälj den till mej! Åke
Edit: Nu funkar min mail!
|
| 05 Jul 2010, 16:58 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 10 posts ] |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 31 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|
 |
|