
Stratocaster i delar! SÅLD!
<font color="red">SÅLD!</font id="red">
<s>Hej!
Säljer diverse stratadelar enligt nedan.
Alla delar är köpta under fjolåret och sparsamt spelade. Delarna sitter monterade i min hopplocksstratocaster och jag kan tänka mig att sälja gitarren i sin helhet om någon hinner innan jag sålt bort någon av delarna separat. För den som köper hela gitarren så blir priset 2500:- eftersom det blir mindre jobb för mig jämfört med att sälja delarna separat.
Ett laddat, mintgrönt plektrumskydd med Fender CS Texas Specials och pottar av bra kvalitét (CTS eller Fenders egna, kommer inte ihåg men kan kolla vid behov). Kåpor och knoppar också mintgröna. 1500:-
Hoscohals 22 band, vintage finish, tusq sadel. 900:-
Gotoh stämskruvar, kluson kopia. 200:-
Gotoh Vintagesvaj med stålblock. 500:-</s>

Bilder kan jag fixa! Skicka ett mail så tar jag kort på det du är intresserad av.
Mvh / Azumi