Skrivaren här hemma verkar ha gett upp, behöver en ny för husbehovet.. Någon som sitter på tips om bra köp? Som alltid vill man ju ha lite bättre grejor, men till löjligt lågt pris..
28 Feb 2014, 09:22
eskil
Re: Skrivare
Hur mycket printar ni? Färg eller svartvitt? Hur ofta printar ni?
_________________ I övrigt har jag ingen åsikt.
28 Feb 2014, 11:02
jasså
Efter att ha avverkat bläckstråleskrivare och ledsnat på underhåll och kladdiga patroner kollade jag in laser. Fick tips om en billig och bra HP men upptäckte i butiken att patronen i en Samsung för samma pris (ca 700:-) gav 20000+ utskrifter mot Hp-ns ca 400. Kör fortfarande på patronen från köpet. Jävligt nöjd, noll underhåll - funkar jämt trots att det ibland går lång mellan utskrifterna. Var några år sedan bytet så priser kan ha pressats ned ytterligare men kolla vad du får i antalet utskrifter med den patron som följer med på köpet. Patroner är dyra och det kan vara affär att köpa en något dyrare burk just för detta.
28 Feb 2014, 11:16
jasså
Glömde tillägga att jag bara skriver dokument. Skulle jag vilja skriva färg och foto låter jag någon på stan göra det som har jävligt mycket bättre printerresurser än vad jag har lust att betala för för privat bruk.
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum