Bortskänkes mot avhämtning...
Lägger inte denna tråd under säljes, eftersom jag inte säljer något alls.. Däremot skall vi flytta om en månad, och har påbörjat lite utrensning tillika packning. Jag hade en tanke om att jag har en tråd här som jag kan slänga in grejer i som bortskänkes mot avhämtning. Uppdaterar om något försvinner eller läggs till..
Hoppas att denna tråd inte stör någon, men det går utmärkt att låta bli att titta i sådana fall. Jag försöker bara tänka lite miljövänligt och inte slänga precis allt vi rensar bort.. Först till kvarn, och det är tiden i tråden som räknas..
Scar Tissue.. Anthony Kiedis självbiografi på svenska och inbunden. Nyskick.

Fyra skitsnygga tryck med Max Paynetema. Skulle göra sig skitsnygga även inramade på rätt ställe..

En jäkligt snygg, cirka 3 dm hög Max Paynestatyett. Basen skall likna ett parkettgolv med tomhylsor på. Snygg hyllprydnad.

BILEN PAXAD!
En Tassimoapparat. Podmaskin för kaffe, choklad, the och annat. Funkade utmärkt när vi använde den senast för ett par månader sedan. Svara inte för funktionen nu, men den bör alltså fortfarande fungera. Några podar/diskar med the medföljer. Vi känner att två stycken kaffemaskiner räcker vid flytten.