Lördagsskål!
Vi höjer väl en öl idag också! Blir en Lancaster Bomber, lite mod innan matlagningen. Sänder också en sympatitanke till Fenderböjarn.
Nä fan, skål!
09 Mar 2013, 19:45
Renegade
Joined: 19 Jun 2005, 09:35 Posts: 5459 Location: Uppsala-la-la-la
Re: Lördagsskål!
Efter en hel dag med lungona fulla av syre efter en hel dags drevjakt kommer jag troligen att slockna bara jag luktar på korken.
Riktigt så illa är det inte utan skål i ett glas kall öl. Och en sympatiskål till FB.
/R
_________________ "Art is the last thing I'm worried about when I'm writing a song. As far as I'm concerned, art is just short for 'Arthur'." - Keith Richards
_________________ Absentem laedit, qui cum ebrio litigat (Publilius Syrus)
09 Mar 2013, 21:26
Shoeshine
Skål gubbs-har kikat på "mello" och druckit vin med min käresta på ett hotellrum. Vinet och kärestan perfekta men hotellet bara "Grand" till namnet....
Extra sympatiskål till FB. Word of advice- alkohol är en svekfull vän i den situation som Du är................
//H
09 Mar 2013, 23:39
Joshunznera
Joined: 03 Dec 2002, 21:30 Posts: 18992 Location: Södra sthlm SWISH
nyss hemkommen från en kväll på stan med 7 rätter med tillhörande vin, följt av lite barhäng Blurrp!
Users browsing this forum: No registered users and 16 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum