|
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 5 posts ] |
|
Chicago. vilket område och vilka klubbar?
| Author |
Message |
|
Joshunznera
Joined: 03 Dec 2002, 21:30 Posts: 18992 Location: Södra sthlm SWISH
|
 Chicago. vilket område och vilka klubbar?
håller på och planerar en liten bluesresa i April. Första anhalten Memphis är bokad och klar, nu ska jag boka de avslutande tre dygnen i Chicago och behöver lite musiktips.
Har varit i Chicago bara i jobbet och bott på kongresshotell utan att hinna se så mycket mer än lite skylines och Lake Michigan-utsikter, men denna gång är det annorlunda. Nu är syftet med de tre kvällarna i Chicago downtown endast party och musik.
Så i vilket område ska man bo och vilka ställen ska man besöka?
_________________------------------------------------------------- The beat goes on and I´m so wrong
|
| 09 Oct 2012, 21:52 |
|
 |
|
davidihse
|
 Re: Chicago. vilket område och vilka klubbar?
Orginal-Hilton har en hyfsad klubb bakom sig. http://www.buddyguy.com/
|
| 09 Oct 2012, 22:16 |
|
 |
|
pukko
|
Ett besök här kan ta lite tid, jag var nog där en halv dag i alla fall. Man fick testa allt, även femtiotals-Goldtopen de hade inne då. Men den satt jävligt högt upp... http://www.chicagomusicexchange.com/showroom-tour/
|
| 09 Oct 2012, 22:42 |
|
 |
|
ChronicTown
|
Faaan vad sjukt. Den Rickenbackerväggen var det jävligaste jag sett, tror jag. Edit: ja i konkurrens med strataväggen då kanske...
|
| 09 Oct 2012, 23:20 |
|
 |
|
pukko
|
ChronicTown wrote: Faaan vad sjukt. Den Rickenbackerväggen var det jävligaste jag sett, tror jag. Edit: ja i konkurrens med strataväggen då kanske... ALLA väggar var det jävligaste jag sett... Bankrån, manlig prostitution, sälja en njure... Tankar som kom upp när man tittade först i plånboken, sen runt omkring sig.
|
| 09 Oct 2012, 23:30 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 5 posts ] |
|