Jä**el vilken nagelbitare till final i dubbeltrap!!
Author
Joined: 13 Feb 2008, 22:19 Posts: 2666 Location: I skogen rönt värmlans trackta
Jä**el vilken nagelbitare till final i dubbeltrap!!
Jä**el vilken nagelbitare till final i dubbeltrap!! Stort grattis till Silvret Håkan Dahlby!!!!! Jag skjuter själv och och vet vilka nerver det krävs för att göra det han gjorde.
Re: Jä**el vilken nagelbitare till final i dubbeltrap!!
Ja djä...ar, tuggade upp varenda nagel, & äntligen en Svensk att sitta framför burken och riktigt hålla på , underbart! 1000 Grattis Håkan, blir guld i Rio
02 Aug 2012, 19:35
Renegade
Joined: 19 Jun 2005, 09:35 Posts: 5459 Location: Uppsala-la-la-la
Bbenderman wrote:
Jä**el vilken nagelbitare till final i dubbeltrap!! Stort grattis till Silvret Håkan Dahlby!!!!! Jag skjuter själv och och vet vilka nerver det krävs för att göra det han gjorde.
Grattis till Håkan. (Jag har skaffat mig en bössa och ska ut nästa vecka och testa den på några lerduvor. )
/R
_________________ "Art is the last thing I'm worried about when I'm writing a song. As far as I'm concerned, art is just short for 'Arthur'." - Keith Richards
02 Aug 2012, 20:12
abergh
Quote:
Jag har skaffat mig en bössa och ska ut nästa vecka och testa den på några hemlösa.
02 Aug 2012, 20:21
baberg
Renegade wrote:
Bbenderman wrote:
Grattis till Håkan. (Jag har skaffat mig en bössa och ska ut nästa vecka och testa den på några lerduvor. )
/R
Tränar inför OS 2016?
02 Aug 2012, 22:22
Renegade
Joined: 19 Jun 2005, 09:35 Posts: 5459 Location: Uppsala-la-la-la
abergh wrote:
Quote:
Jag har skaffat mig en bössa och ska ut nästa vecka och testa den på några hemlösa.
Inte jaktsäsong ännu. Men ett par torpare kanske...
baberg wrote:
Tränar inför OS 2016?
Så klart. Eller 2020. Men mest för att träffa en ripa eller fasan i flykten.
/R
_________________ "Art is the last thing I'm worried about when I'm writing a song. As far as I'm concerned, art is just short for 'Arthur'." - Keith Richards
Users browsing this forum: No registered users and 9 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum