Har en vhs musikfilm som jag skulle vilja ha på dvd, och gärna lite proffsigt gjort om det går med bra ljud o sånt. Nån som kan hjälpa tillmed det? Självklart blir det belöning på nåt sätt.
09 Apr 2012, 11:34
spindeln
Re: Nån som kan fra över en vhs till dvd?
Har fått två bra förslag via pm från marcuss att jag ska googla, men tänkte att det kanske är nån på ljudbojen som har erfoderlig utrustning och kanske kan hjälpa till så blir det smidigare.
09 Apr 2012, 11:50
we_made_wor_history
Jag har ett gammalt VHS band med filmade snuttar med min hund jag hade för massa år sen. skulle väldigt gärna ha det överfört till DVD också innan bandet avmagnetiseras. alltså sånt material man verkligen INTE vill bli av med. kan man gå till en vanlig foto-affär och få det här fixat?
09 Apr 2012, 13:03
baberg
Jag skulle nog kunna fixa det. Vi har en sån maskin på skolan där jag jobbar.
09 Apr 2012, 14:13
rocky67
Joined: 08 Apr 2007, 15:40 Posts: 1234 Location: Uppsala SWISH
Jag köpte en Video-grabber/USB-historia på Kjell & Co för 499 kr häromdagen. Fick den inte att funka på 32 bitars PC:n , men på grabbens 64 bitars PC gick det bra. Det medföljer programvara så du kan editera innan du bränner ner till DVD.
Kanske inte proffs-kvalitet, men hur ofta kollar man på de där filmerna med barnen och hundarna egentligen?
_________________ If you're too stupid for science - try religion!
Users browsing this forum: No registered users and 7 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum