View unanswered posts | View active topics It is currently 01 May 2026, 06:51

Reply to topic  [ 3 posts ] 
SpotON Radio, Grym iphone app (Spotify premium krävs) 
Author Message

Post SpotON Radio, Grym iphone app (Spotify premium krävs)
Tja!

Tipsar alla som kör spotify i sin ajphån att dra ner SpotON Radio, trevlig välgjord app (av svenskar tillomed) som rippat upplägget från last.fm, fast körs via spotify då. Gratis nu i början av lanseringen.

Mvh Matte

12 Jan 2012, 00:16
Profile

Post Re: SpotON Radio, Grym iphone app (Spotify premium krävs)
Laddade hem & provade. Helt OK, men jag kan tycka att det vore på sin plats att ta med lite av "originalbandet" i spellistorna oxå, typ var 5-7:e låt. Det tyckeri alla fall jag vore ett bättre upplägg.

Lite tråkigt att "i början" på spellistan i all fall så blir det väldigt mycket "standardlåtar" från de relaterade artisterna.
Men, men jag har bara testat ett par timmar idag på kontoret... Och med ett band. Ska prova lite mer obskyra band senare.

13 Jan 2012, 14:19
Profile ICQ WWW

Post Re: SpotON Radio, Grym iphone app (Spotify premium krävs)
Rock_N_Ron wrote:
Laddade hem & provade. Helt OK, men jag kan tycka att det vore på sin plats att ta med lite av "originalbandet" i spellistorna oxå, typ var 5-7:e låt. Det tyckeri alla fall jag vore ett bättre upplägg.

Lite tråkigt att "i början" på spellistan i all fall så blir det väldigt mycket "standardlåtar" från de relaterade artisterna.
Men, men jag har bara testat ett par timmar idag på kontoret... Och med ett band. Ska prova lite mer obskyra band senare.

Jo jag vet vad du menar, men jag antar att man skräddarsyr sina preferenser genom gilla/ogilla knapparna.
Men för mig så kommer orginalbandet/artisten med jämna mellanrum upp som jag utgått ifrån.

Jag tycker den är kanon, har redan hittat lite nya band som man kan fördjupa sig i. Perfekt om man tröttnat på samma gamla spellistor i Spotify :)

14 Jan 2012, 09:33
Profile
Reply to topic   [ 3 posts ]